31 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Célinetje
Ik keek ook net naar bevallen met Bobbi! We zijn 26 weken zwanger van een t ...
Ja inderdaad! Apart he wat dat meisje later bleek te hebben aan haar oortjes he! Gelukkig verder geen afwijkingen zoals ze nu konden zien..
5 jaar geleden
Ik kijk al sinds m’n puber jaren 16 and pregnant wat is door gezet naar teen mom, teen mom 2 en teen mom og op mtv. Zo leuk! Inmiddels meer dan 10 jaar verder. Zo leuk hoe de tienermoeders van toen, getrouwd zijn, meer kindjes hebben gekregen etc etc. Bevallen met vind ik inderdaad ook leuk, net als 4 handen op 1 buik, I didn’t know that I was pregnant, counting on en unexpected.
5 jaar geleden
Reactie op tessa13696
Ik kijk al sinds m’n puber jaren 16 and pregnant wat is door gezet naar tee ...
Ik ooook! Love it!! Bijna alweer einde van teenmom2 en int nieuwe jaar start teenmom OG weer!!
5 jaar geleden
Reactie op Angelique--
Ik ooook! Love it!! Bijna alweer einde van teenmom2 en int nieuwe jaar star ...
Jaa klopt. Wel jammer dat Chelsea gaat stoppen:(
5 jaar geleden
Reactie op tessa13696
Jaa klopt. Wel jammer dat Chelsea gaat stoppen:(
Jaa zij is de leukste en normaalste van allemaal haha
5 jaar geleden
Jaa bevallen met bobbi eden super leuk! Wilde mezelf ook opgeven ervoor maar mijn vriend hou helemaal niet van fotos/socialmedia/tvaandacht dus uiteindelijk toch maar niet gedaan🙈 4 handen op 1 buik vind ik ook super leuk!
5 jaar geleden
4 handen op 1 buik is al járen mijn lievelingsprogramma. Wat een verhalen komen daarin voor. Soms heftig, soms mooi. En Een huis vol vind ik nu ineens leuk 😊
5 jaar geleden
🙈ik dacht ik probeer bevallen met Bobbi. Kende het niet. Moet alleen maar huilen hahaha
5 jaar geleden
🙈ik dacht ik probeer bevallen met Bobbi. Kende het niet. Moet alleen maar ...
Had ik met m'n eerste zwangerschap ook! Nu huil ik amper haha