12 Reacties
5 jaar geleden
Lijkt me dat neusspray minder schadelijk is dan een hele antibioticakuur. Als het echt vast zit bij mij gebruik ik toch echt neusspray, juist om erger te voorkomen. Ook de varianten die dan niet zouden mogen.
Sterkte met de ontsteking en zou nogmaals bij dokter langsgaan, want anders wordt het alleen maar erger
5 jaar geleden
Er bestaat gewoon een antibioticakuur die je tijdens de zwangerschap mag. In mijn vorige zwangerschap gehad.
5 jaar geleden
Ik heb nu een antibioticakuur gekregen, maar het schijnt wel even te duren voordat die gaat werken. 😞 Dacht trouwens ook altijd spoel je even weg met zoutoplossing, maar ben er achter dat je dan nooit een echte bijholteontsteking hebt gehad. Vier dagen lang aanhoudende pijn, maar zo erg dat je ook gewoon niet kan slapen. 😢 Hoop dat het einde van deze week er iig wat beter uitziet.
Lijkt dat de artsen wat terughoudend waren met die antibioticakuur in het begin.
5 jaar geleden
Ik heb een bijholteontsteking door corona. Mij is geadviseerd om te stomen, mijn neus te spoelen met zoutwater en proberen om mijn neus zo min mogelijk te snuiten. Alleen paracetamol mag tijdens de zwangerschap.