40 Reacties

4 jaar geleden

Bubba

4 jaar geleden

Babe 馃槅

4 jaar geleden

Oh en soms Stara omdat ze zo leuk kan staren馃槀 ze heet Sara

4 jaar geleden

Hetty de heks ze begingt nu al met der eigen wiltje

4 jaar geleden

Toetie 馃挋

4 jaar geleden

Poeppoep ploepploep noortjepoep, erg creatief ben ik niet. Denk ook dat d鈥檙 eerste woordje poep wordt

4 jaar geleden

Dikzak, apekop, moppie, draak, bowie..馃グ

4 jaar geleden

Dikkop 馃ぃ terwijl ze bij het CB steeds zeggen dat ze zo鈥檔 klein hoofd heeft hahaha

4 jaar geleden

Kippie 馃惀

4 jaar geleden

Lolo 馃槀

4 jaar geleden

Dikkop, vriendtje, dreumie, kleine draak, spetterbek, lieverd 馃き

4 jaar geleden

Satan 馃槀

4 jaar geleden

Dikkie dik, ukkiepukkkietukkie (heel snel in een woord) ze schatert dan van het lachen. Maar meestal roep ik gewoon Mae met een hoog stemmetje dan kijkt ze gelijk!

4 jaar geleden

Pietertje, maar ze heet Lieke! 馃檲

4 jaar geleden

Puppie 馃槀馃槀 draak, minion

4 jaar geleden

Vriendje, aapie, boef, kleine koala, Dik Trom, moppie, lieverd, jochie, ventje, mannetje etc. 馃槂

4 jaar geleden

Ah! Leuk topic 鈽猴笍 Ok... onze Max heet dus Max(imilian). Hij heeft de volgende bijnamen: Mix Money Monkey Knappie knap Monster Rupsje Bolle Beertje Kleine beer Buddy Hans Last Action Hero Prima-donna Dramax of drama queen Maxie Maximus Mannetje En kan zomaar zijn dat ik er wat vergeet ... Yup, ze worden allemaal veelvuldig gebruikt.. 馃槄

4 jaar geleden

Al voor zijn geboorte en nu nog steeds; Davitamannetje (hij heet David), tegenwoordig steeds vaker David mannetje.

VRIEND

4 jaar geleden

Wyatt = whyattskie

4 jaar geleden

Onze dochter heet Yinthe en heet thuis Yin Yin (inmiddels ook overgenomen door enkele familieledem馃檲). Maar ook draak, eigenwijsje, schatje, stinkie (vooral als ze een fijne luier heeft)...