Bloedverlies

ZPC
9 dagen geleden
Volgen
Lichtelijke paniekaanval hier... Ik ging net naar het toilet en met afvegen zat en wat lichtrood bloedverlies bij. Ik ben zwanger geworden mbv ivf. Dit was onze 3e terugplaatsing (onze laatste cryo). Bij de eerste terugplaatsing had ik ook licht bloedverlies en 2 dagen na de positieve test kreeg ik flinke buikkramp en kwamen er stolsels mee. De 2e terugplaatsing voelde ik niks, was de test negatief en werd ik gewoon ongesteld. Nu, met de 3e terugplaatsing, had ik vorige week maandag een positieve test. Maar nu ik weer wat licht bloedverlies heb begin ik me wel zorgen te maken dat dit misschien weer gaat uitlopen op een vroege miskraam. Ik kan wel wat geruststelling gebruiken😟
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
Mandy1090
9 dagen geleden
Kan ook een innesteling bloeding zijn. Heb ik ook gehad. Twee dagen heel licht bloedverlies. Maar echt minder dan normaal ongesteldheid. Na de sex kan ook beetje bloedverlies krijgen dat je net een bloedvat even raakt omdat alles wat weeker en de doorbloeding meer is.
  • Rapporteren
ZPC
9 dagen geleden
Reactie op Mandy1090
Kan ook een innesteling bloeding zijn. Heb ik ook gehad. Twee dagen heel licht bloedverlies. Maar echt minder dan normaal ongesteldheid. Na de sex kan ook beetje bloedverlies krijgen dat je net een bloedvat even raakt omdat alles wat weeker en de doorbloeding meer is.
Vorige week zondag en maandag had ik ook heel licht bloedverlies (dat was de aaekding waarom ik de test deed) maar dat was na die maandag weer weg. Ik ging ervan uit dat dat de innestelingsbloeding was.
  • Rapporteren
Damy_91
9 dagen geleden
Ik had zondag ook met afvegen licht rood/roze op toiletpapier. Helemaal in paniek! Gisteren bruin spotting en afscheiding en bereidde mij voor op een miskraam. Vandaag contact met huisarts en die zei dat dit vaker voorkomt dus ik me geen zorgen moest maken! Vandaag overigens geen bruin of rood meer 🍀 Meer dan afwachten kan je helaas niet. Maar als het hierbij blijft lijkt er niets aan de hand. Blijkbaar komt het vaak voor ❤️ hopelijk is er morgen niets aan de hand!
  • Rapporteren
Cifi
8 dagen geleden
Ik heb 20 juli een terugplaatsing gehad van mijn 1 ste cryo. Vandaag bloedname en HCG van 19, wat aan de lage kant is. Ook vandaag een klein beetje helderrood bloed met afvegen. Vrijdag nieuwe bloedname, dan moet het HCG verdubbeld zijn. Ik denk dat dit de 2 spannendste dagen van mijn leven worden. 4 maanden geleden mijn eerste terugplaatsing gehad van een vers embryootje. Helaas werd dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
  • Rapporteren
ZPC
8 dagen geleden
Bedankt voor jullie reacties. Helaas wordt het bloeden erger vanavond. Het begint nu echt helderrood te worden😢ik ben echt bang dat dit mis gaat.
  • Rapporteren
ZPC
8 dagen geleden
Reactie op Cifi
Ik heb 20 juli een terugplaatsing gehad van mijn 1 ste cryo. Vandaag bloedname en HCG van 19, wat aan de lage kant is. Ook vandaag een klein beetje helderrood bloed met afvegen. Vrijdag nieuwe bloedname, dan moet het HCG verdubbeld zijn. Ik denk dat dit de 2 spannendste dagen van mijn leven worden. 4 maanden geleden mijn eerste terugplaatsing gehad van een vers embryootje. Helaas werd dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Wanneer moet je testen van het zh?
  • Rapporteren
Cifi
7 dagen geleden
Reactie op ZPC
Wanneer moet je testen van het zh?
Morgen nieuwe bloedname...
  • Rapporteren
Cifi
6 dagen geleden
Reactie op Cifi
Vandaag HCG gezakt naar 11, weer vroege miskraam 😢.twee keer even zwanger mogen zijn, maar helaas😔
  • Rapporteren
Damy_91
6 dagen geleden
Reactie op Cifi
Vandaag HCG gezakt naar 11, weer vroege miskraam 😢.twee keer even zwanger mogen zijn, maar helaas😔
Wat klote zeg! Sterkte 💋😔
  • Rapporteren
ZPC
6 dagen geleden
Reactie op Cifi
Wat naar om te horen! Sterkte meis😟 Ik blijf ook bloeden. Vandaag gebeld naar het zh en mag maandag naar het zh komen voor een vroege echo om te zien of het vruchtje nog in de baarmoeder zit. Helaas valt er verder vrij weinig te zien wss maar ik denk wel dat het een soort geruststelling zal geven. Hopelijk iig ietsje meer duidelijkheid dan.
  • Rapporteren
ZPC
5 dagen geleden
Hier is het helaas ook mis gegaan.💔 Vandaag flinke buikpijn en vanavond ging het echt mis. Ik ga de groep verlaten😢 Gefeliciteerd voor degenen die wel dit geluk mogen ervaren💋
  • Rapporteren
Dotty90
5 dagen geleden
Reactie op ZPC
Hier is het helaas ook mis gegaan.💔 Vandaag flinke buikpijn en vanavond ging het echt mis. Ik ga de groep verlaten😢 Gefeliciteerd voor degenen die wel dit geluk mogen ervaren💋
Heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie spoedig een zwangerschap gegund is 🤗 wees lief voor jezelf
  • Rapporteren
Damy_91
5 dagen geleden
Reactie op ZPC
Ah nee wat naar! Veel sterkte! 💋
  • Rapporteren