12 Reacties

2 jaar geleden

Wat heb je precies gezien en gelezen waarom je schrik hebt? Ik heb laatst ook een documentaire gekeken: Bekijk 3Doc: Moordtieten: Moordtieten op https://www.npostart.nl/BV_101405087 Misschien eens kijken? Wist zelf ook niet dat het zo slecht was. Dit gaat dus vooral om siliconen. Maar er zijn ook zoutwater protheses. Daar vertellen ze ook over, dat dit een stuk veiliger is. Het lijkt mij zeker verstandig om het goed uit te zoeken. Het is misschien nu even verdrietig. Maar beter nu dan dat je er na jaren last van gaat krijgen en nog verder van huis bent.

2 jaar geleden

Ik heb zelf een vergroting ondergaan 7 jaar geleden. Ik heb dit zelf in het ziekenhuis gedaan omdat ik persoonlijk het idee heb dat ze betere begeleiding hebben qua nazorg en controles houden. Ik had zelf echt geen borstweefsel, en werd het achter de spier geplaatst. Ga er maar vanuit dat je 2 weken lang echt 'bijna niets' kan doen. Je kan in ieder geval je kleine niet optillen of aankleden/verschonen. En uiteraard niet vergeten dat je na zoveel jaar weer opnieuw onder t mes moet om ze te laten 'vernieuwen'.

2 jaar geleden

Reactie op Devan-Maira

Ik heb zelf een vergroting ondergaan 7 jaar geleden. Ik heb dit zelf in het ...
zou jij het opnieuw doen? Ben je tevreden?

2 jaar geleden

Reactie op Miep2000

Wat heb je precies gezien en gelezen waarom je schrik hebt? Ik heb laatst o ...
het ging inderdaad over de silicone prothese: dat ze zweten, kunnen lekken... patiënten werden chronisch moe, haaruitval, duizeligheid...

2 jaar geleden

Reactie op Miep2000

Wat heb je precies gezien en gelezen waarom je schrik hebt? Ik heb laatst o ...
de video zelf kan ik niet bekijken, geen toegang vanuit België 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Ik volg even, altijd al n vergroting gewild maar idd door alle negatieve verhalen over risico's durf ik t niet aan.

2 jaar geleden

Ik heb mijn borstvergroting dit jaar 6 jaar geleden laten doen. In een privé kliniek heyendael in groesbeek. Nooit geen spijt gehad en nu zelfs na mijn zwangerschap heb ik nog prachtige borsten! Risico’s heb je bij elke operatie maar het val echt reuze mee allemaal, veel vrouwen zeggen dat ze “ziek” zijn geworden van de siliconen maar als je de lijst met klachten na kijkt die is zooooo lang iedereen heeft daar wel eens last van ook mensen zonder siliconen. Wil trouwens hier niet mee zeggen dat het niet kan maar het gebeurt echt niet zo snel de kans is net zo groot als het krijgen van een ongeluk als je de auto in stapt Ook word er aangeraden om zoiezo om de 10 jaar je protheses te vervangen zo verklein je het meest de risico’s dat je er ziek van kan worden maar betekend wel dat je altijd een kosten plaatje heb want vervangen is net zo duur en soms zelfs duurder als het plaatsen

2 jaar geleden

Hier ongeveer 12 jaar geleden laten doen bij Velthuis Kliniek. Nooit klachten gehad en nog altijd heel happy mee. Vervangen echt nog niet nodig. Dit verschilt bij iedereen en ligt er ook aan wat voor protheses je hebt.

2 jaar geleden

Ik heb mijn borstvergroting dit jaar 6 jaar geleden laten doen. In een priv ...
Ik ook 7.5 jaar geleden bij Heyendael laten doen in Groesbeek bij dokter Frans Straten. Top geholpen en nog fantastische borsten na de zwangerschap/bevalling etc. Niks geen hangborsten ofzo. Heb na de operatie wel flink last gehad 2/3 weken, maar zou het zo weer doen(nog lang niet nodig). Beste keuze!

2 jaar geleden

Er zijn altijd positieve en negatieve ervaringen. Ik heb vriendinnen die er super blij mee zijn en ik heb vriendinnen die alleen maar ellende ervan hebben… Je moet gewoon doen wat je zelf wil, ieder lichaam is anders dus reageert er ook anders op en als jij het risico waard vind dan gewoon doen!!

2 jaar geleden

Ik zou so wie so echt een jaar wachten tot je gestopt bent met borstvoeding. Dat slappe kan namelijk toch weer behoorlijk bijtrekken. Misschien is het dan helemaal niet meer nodig.

één maand geleden

Reactie op Liz39

Hier ongeveer 12 jaar geleden laten doen bij Velthuis Kliniek. Nooit klacht ...
Hoi Liz, heb je even een verzoek verstuurd. Wou graag even wat vragen over borstprothese/vergroting.