30 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben little dutch- adventure. De kleur roze genomen. Vond de mintgroene/groen ook heel leuk, maar dat verdwijnt bij ons in de woonkamer, muur is zelfde kleur haha, dus roze genomen.

4 jaar geleden

Petit Amélie.. gebreid katoen 👌🏼

4 jaar geleden

Wij hebben ook de ash green van jollein. Ik vind zelf de kleur heel mooi en zeker niet heftig, eerder zacht.

4 jaar geleden

Wij hebben ook het boxkleed van little dutch met al die zeedieren erop in het mintgroen. Ik vond die echt super schattig. Fijne kwaliteit en leuk voor de baby (in de toekomst) om dingen op te ontdekken.

4 jaar geleden

Hier hetzelfse boxkleed. Helemaal niet heftig kwa kleur

4 jaar geleden

Ik heb deze besteld. Ik heb een gele en een grijze liggen maar ik vind deze leuk bij ons interieur passen 😁

4 jaar geleden

Reactie op Illbethereforyou

Wij hebben ook het boxkleed van little dutch met al die zeedieren erop in h ...
Wij hebben deze in het blauw besteld alleen de levering heeft vertraging opgelopen. Verwachte levering nu vanaf week 9 🥺. We hebben ook een matras en die is wel al binnen.

4 jaar geleden

Gevaarlijk kleurtje, maar ik vind het mooi 🙊😬 Les rêves d’anais, diamond white 😊

4 jaar geleden

Hi! Ik zoek een boxkleed met afmeting 75x 90. Ben even benieuwd of 80 x 100 dan “past”; of het voor het oog ook lijkt als de randen wat omhoog staan. Mensen hier ervaring mee? Ik hoor graag 😀

4 jaar geleden

Wij hebben die ook

4 jaar geleden

Reactie op Stef85

Hi! Ik zoek een boxkleed met afmeting 75x 90. Ben even benieuwd of 80 x 10 ...
Hier precies hetzelfde. Boxkleed van 75x90 is er standaard bijna niet. Ik heb t boxkleed van Baby's Only 'Kabel Leem' maat 75x95 die past aan 1 zijde precies en de ander valt iets omhoog maar dat is beter dan dat er een gat zit van 5cm. Ik vind hem mooi en heerlijk zacht 😍

4 jaar geleden

Wij hebben deze van Baby’s Only. Hele mooie beige / grijze kleur.

4 jaar geleden

Kleur: Zacht groen/beige stofje: zacht corduroy

4 jaar geleden

Wij hebben deze ook maar dan in de blauwe kleur. Heerlijk boxkleed

4 jaar geleden

Ik heb een handmade van Kidzkadooz

4 jaar geleden

Reactie op LauraRosalie88

Kleur: Zacht groen/beige stofje: zacht corduroy
Mooi! Waar is die van?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Wij hebben deze is groen ik vind hem echt heel mooi met de zwarte box.

4 jaar geleden