11 Reacties

5 jaar geleden

Mijn ervaring is juist dat ze vaak wat groter zijn dan de box 😂 als je er echt mee zit gewoon terug sturen!

5 jaar geleden

Ja, dat lees ik dus ook vaak! Het liefst stuur ik 'm terug, maar als ik dit zelfde probleem heb bij elk ander boxmatras van die maat heeft dat natuurlijk geen zin, dus vandaar m'n vraag hier 😇

5 jaar geleden

Wij hebben ook een box matras, maar die sluit gewoon aan, zit zelfs heel erg strak en inderdaad wat ‘te groot’. Als ik jou foto zo zie, vind ik het een behoorlijk gat wat er tussen zit. Als ik dit had, had ik hem terug gestuurd. 😊

5 jaar geleden

Reactie op Lau9228

Ja, dat lees ik dus ook vaak! Het liefst stuur ik 'm terug, maar als ik di ...
Vaak is de matras groter!

5 jaar geleden

Ons boxmatras ligt er strak in, niet te groot. Het boxkleed eroverheen is juist weer wat te groot.

5 jaar geleden

Mijn box matras van baby dump, zit prima op maat in de box.

5 jaar geleden

Als ik dat zo lees gaat dit matras dus gezellig terug naar de winkel. Dankjullie!!

5 jaar geleden

Die van ons zit er strak in, zeker niet zoveel ruimte over

5 jaar geleden

Zou hem terugsturen, moet er niet aan denken dat er een voetje vast kan komen te zitten. Mijne ligt er strak in en het boxkleed is zelfs zo'n 2cm te ruim

5 jaar geleden

Zou hem terugsturen, moet er niet aan denken dat er een voetje vast kan kom ...
klopt. dit is bij ons ook. moet hem bijna een stukje omvouwen omdat hij te ruim is

5 jaar geleden

Ik heb dit met ons boxkleed. Nieuw gekocht. Even uitgewassen volgens wasvoorschrift, buiten gedroogd. Box van 75*95 en boxkleed van 80*100. Dat is geen 80cm meer... Hopelijk gauw een reactie van de verkoper.