Hai allemaal!
Ik had een boxmatras besteld van 75x95, nu heb ik die binnen gekregen en hij valt erg klein uit (heb gemeten, 72x93). Natuurlijk even naar de winkel gebeld, zij geven aan dat het normaal is en dus zo hoort. Maar ik kan er niks over vinden op internet en vind het persoonlijk erg gek.
Is dit bij jullie ook zo? Weten jullie of dit inderdaad klopt of dat ik het matras terug moet sturen en ergens anders bestellen?
Ja, dat lees ik dus ook vaak!
Het liefst stuur ik 'm terug, maar als ik dit zelfde probleem heb bij elk ander boxmatras van die maat heeft dat natuurlijk geen zin, dus vandaar m'n vraag hier 😇
Wij hebben ook een box matras, maar die sluit gewoon aan, zit zelfs heel erg strak en inderdaad wat ‘te groot’. Als ik jou foto zo zie, vind ik het een behoorlijk gat wat er tussen zit. Als ik dit had, had ik hem terug gestuurd. 😊
Zou hem terugsturen, moet er niet aan denken dat er een voetje vast kan komen te zitten. Mijne ligt er strak in en het boxkleed is zelfs zo'n 2cm te ruim
Ik heb dit met ons boxkleed. Nieuw gekocht. Even uitgewassen volgens wasvoorschrift, buiten gedroogd. Box van 75*95 en boxkleed van 80*100. Dat is geen 80cm meer... Hopelijk gauw een reactie van de verkoper.