16 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb daar ook last van ik draag nu jogging broeken daar voel ik mij gemakkelijk in
5 jaar geleden
Ik ben 5+4 en heb al afscheid 👋voor nu moeten nemen van mijn skinny jeans 👖. 😅🙈
5 jaar geleden
Ik heb er ook last van. Ben nu 8 weken van de eerste. Maar het is een verademing als die broek los kan.
5 jaar geleden
Gewoon zw.schapsjeans aantrekken.
Ik woon inmiddels in de positiebroeken 🙈
Mijn vermoeden is dan ook dat ik misschien wel verder ben dan 4 weken 🤔
5 jaar geleden
Ik durf ze niet aan te trekken haha. Is mijn tweede zwangerschap en merk dat mijn buik sneller gaat.. maandag eerste echo denk dat ik iets verder ben dan 8 weken.
Vooral savonds is hij keihard en niet in te houden. Mijn ouders riepen al je ziet het al ! Dus dat wordt lastig op werk om te verbergen 😅
5 jaar geleden
Reactie op Ssjmn
Ik durf ze niet aan te trekken haha. Is mijn tweede zwangerschap en merk da ...
Is mijn 3e zwangerschap inmiddels en ik ben blij dat ik ze heb. Gewoon lekker doen joh. Het gaat om comfort toch 😉
5 jaar geleden
Acht weken en bij mij past alles nog perfect. Hopelijk is dat dan niet abnormaal 😊
5 jaar geleden
Ik heb hetzelfde als jou. Ik heb heel veel last van onder aan me buik en me benen. Geen ene broek zat meer lekker omdat druk gaf op me buik heb nu een zwangerschaps broek van de h&m en zit heerlijk heb gelijk stuk minder last van alles en die hoge band is zo lekker warm aan je buik. Ik zou zeggen koop lekker al een zwangerschaps broek kan tenslotte geen kwaad
5 jaar geleden
Ik vind alles om m'n hele buik irritant. Dus vanaf onder m'n borsten. Hehe maag en darmen zijn waar geprikkeld hè nu ze moeten verschuiven 😉. Heb ook echt een flubber buikje nu
5 jaar geleden
Ik heb zojuist een zwangerschapsbroek via marktplaats voor 2euro opgehaald. Hele nette en schone broek... even door de wasmachine en hij kan mooi die paar maanden nog mee. De moeder bij wie ik hem haalde vertelde mij de elastiek-truc:
Je doet een elastiek door je knoopsgat en dan om je knoop. Dan heb je iets meer speling.
5 jaar geleden
Heel herkenbaar. Ik ben 5+5 en heb gisteren een zwangerschapsspijkerbroek gehaald bij de h&m. Hij was in de sale voor nu 12,99 euro. Een hele opluchting alleen al bij het passen ☺️
5 jaar geleden
Is mijn 3e zwangerschap inmiddels en ik ben blij dat ik ze heb. Gewoon lekk ...
Oh ik bedoelde mijn normale spijkerbroeken durfde ik niet aan te trekken hihi ik paste ze trouwens gewoon savonds niet meer HAHA. Zwangerschapsbroeken allemaal uitgeleend aan vriendin die bevalt in november dus denk toch paar nieuwe aangeschaffen