5 Reacties

4 jaar geleden

Lees mee! Ik koop nu eigenlijk gewoon 2 maten groter en rol de pijpen op, werkt opzich prima. Heb vooral broeken van de zeeman en paar van de billenboetiek. Als legging/slaap broekje gebruikte ik trouwens de capri broekjes van de zeeman in maat 92 (toen had ze maat 68/74). De lengte was dan perfect en past goed om de billen.

4 jaar geleden

Ik maakte ze zelf! Dan is het mooi passend te maken. Zoveel leuke stofjes voor baby's te krijgen. Leggings is het makkelijkst wat je kan maken, maar een naaimachine (lenen) is wel handig.

4 jaar geleden

Ik maak ook zelf wel eens wat, leggings zijn echt vrij makkelijk te naaien (zijn ook hele handige filmpjes op youtube te vinden). Maar als je dat niks vind of geen naaimachine hebt vind ik de rib leggings vd zeeman en de leggings vd hema erg fijn!

4 jaar geleden

Leggings voor kindjes met heupdysplasie passen heel goed. Die hadden we nog liggen van mijn oudste dochter. Er zijn verschillende merken verkrijgbaar op internet.

4 jaar geleden

Wol zijde broekjes! Onze dochter is negen maanden en heeft haar eerste broekje nog steeds aan over haar wasbare luiers! Lievelingsmerk is lilano maar dat is niet zo makkelijk te krijgen zag ik. Ook de broekjes van joha en engel zitten goed om de billen heen. En ik heb net een broekje van cosilano wat erg goed zit alleen de taille is wel wat aan de kleine kant vind ik(maar wij hebben een dunne baby dus is prima). En dan kan je gerust 1/2 maten groter nemen, dan groeien ze er mooi in! Baby is nu maat 68 en ze heeft 74 aan al een tijdje…