24 Reacties

2 jaar geleden

Lees mee, hier kokhalst hij al van een kruimel op zijn lip

2 jaar geleden

Wij maken bijna elke dag pannenkoekjes, met boekweit meel of havermout en banaan of tefmeel

2 jaar geleden

Reactie op robinho

Wij maken bijna elke dag pannenkoekjes, met boekweit meel of havermout en b ...
Dat ze wel lekker vezels etc binnenkrijgen

2 jaar geleden

Reactie op robinho

Wij maken bijna elke dag pannenkoekjes, met boekweit meel of havermout en b ...
Yes wij ook! Brood niet superrrvaak… ook hartige pannenkoeken soms.. met broccoli/zoete aardappel!

2 jaar geleden

Hier eet hij wel brood max. 1 sneetje maar er mag geen beleg op anders is het ook kokhalzen

2 jaar geleden

Of havermout pap met geraspte appel vinden ze ook heel lekker! Yoghurt met fruit

2 jaar geleden

En klinkt gek maar alle 3 mijn kids vinden roggebrood met beetje roomboter heerlijk

2 jaar geleden

Omelet haha sorry lekker los allemaal

2 jaar geleden

Je kan ook lekker pasta geven, zoals farfelle. Krijgt je kindje toch koolhydraten. Beetje vers gemaakte pesto er overheen. Niet te druk overmaken, komt vanzelf wel weer goed.

2 jaar geleden

Mijn dochter is fan van getoast brood met boter, het brood moet bij haar iets krokant of knapperig zijn anders eet ze dit ook moeilijker

2 jaar geleden

Ik heb gewoon gewacht tot ze het wilden en nu sinds een week eten ze ineens bijna 3 boterhammen per dag per kind🙈 volgende week worden ze 1 jaar.

2 jaar geleden

Ik lees mee. Ze eet maar een halve boterham per dag, meer wilt ze niet 🤷🏻‍♀️ cracot is geen vervanging volgens het cb maar af en toe mag je het in plaats van brood geven werd mij verteld.

2 jaar geleden

Hier wou ze eerst ook niet, 2 weekjes gewacht en nu eet ze gewoon brood met smeerboter 🤷🏼‍♀️😊

2 jaar geleden

Bij ons heer ze het liefst brood zonder iets op 🧐. Zonder korstjes. Mss eens proberen zo?

2 jaar geleden

hier lust ze wel brood maar wil het niet in haar handen nemen 🤷‍♀️ mevrouw doet enkel haar mond open en we moeten het haar geven. Ik zou inderdaad wel eens zonder beleg proberen of eens wat natter maken met beetje melk of soep?

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Alles geprobeerd maar niks helpt. Pap wilt ze wel dat geven we ook sochtends. Dat geven we dan ook maar 's middags. Vandaag Brinta gegeven. Zo raar dat ze geen brood wilt eten.. 😖

2 jaar geleden

Had gisteren een boterham in lange reepjes geknipt (heel handig met een schaar die gebruik ik ook alleen voor het brood😊) met boter en stukjes banaan die ging ineens helemaal op🤷‍♀️ ben benieuwd hoe hey vandaag bij de gastouder gaat waarschijnlijk zoals meerdere dingen is het maar eenmalig🙊🙈

2 jaar geleden

Reactie op Mauddd93

Yes wij ook! Brood niet superrrvaak… ook hartige pannenkoeken soms.. met br ...
Maak je de panekoekjes met de flesvoeding klaar en meel?

2 jaar geleden

Reactie op MirteLiene

Maak je de panekoekjes met de flesvoeding klaar en meel?
Nee.. Bananenpannenkoek - 1 ei - 1 banaan - 1 lepel boekweitmeel - snufje kaneel En dan met groente.. ipv kaneel bijv paprikapoeder.. en dan idd wel melk (ik pak gewone?) en bakpoeder

2 jaar geleden

Reactie op Mauddd93

Nee.. Bananenpannenkoek - 1 ei - 1 banaan - 1 lepel boekweitmeel - snufje ...
Maak er vaak ook een hoop en dan een hoop in de vriezer. En bananenbrood met havermout had ik afgelopen weekend.. ook een hit.. groot deel gesneden en ingevroren voor later