Bruin bloedverlies

Lisanneb19
6 dagen geleden
Volgen
Ik hoop dat iemand me wat kan geruststellen.. Zo net wat bruin bloed in mijn onderbroek. Niet heel veel en het is echt bruin. Ik belde de verloskundige en die zei dat het door meerdere dingen kan komen en het niet een beginnende miskraam hoeft te betekenen want dat is helderrood. Ze zei dat het bijvoorbeeld door gemeenschap kan komen. Maar ik ben er toch niet gerust op want stel dat het wel fout gaat dus ik maak mezelf helemaal gek. Het is dus wel bruin en heb verder geen hevige krampen ofzo. Herkent iemand dit ?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Dotty90
6 dagen geleden
Ik heb in mijn info folder ook een stukje staan dat dat in de eerste 3 maanden vaker voor komt bij zwangere vrouwen en dat dat niet ernstig is het kan een innesteling zijn of een wondje op je baarmoedermond enzo
  • Rapporteren
NSV
6 dagen geleden
Heb net voor je gegoogeld en het schijnt vaker voor te komen aan het begin van de zwangerschap.
  • Rapporteren
Kimberley1
6 dagen geleden
Zolang het bruin is zal ik me niet te veel zorgen maken is namelijk oud bloed☺️
  • Rapporteren
LovelyNienie
6 dagen geleden
Jaa!! Ik heb het ook gehad en best wel wat dagen. Niet veel maar wel heel donker. Ziekenhuis zegt het kan 2 kanten opgaan... dus afwachten. Bij mij is het sinds gisteren gestopt, hoop dat dat een goed teken is. En hoop voor jou dat het ook snel over is. 🤞🤞🤞
  • Rapporteren
LR2021
5 dagen geleden
Hier nu 4+6 zwanger. Ik heb al ongeveer een dikke jaar last van bloeddingen en bruin bloedverlies met stolsels. Hiervoor liep ik bij gyneacoloog maar vanwege kinderwens op een laag pitje gezet. Geen idee wat mijn lichaam zou doen. Toch na 3 maand zwanger. Opeens stopte de bloeddingen en het bruin/stolsels verlies. Echter sinds 2 dagen begint dit riedeltjes weer... verloskundige heeft aangegeven dat gezien ik deze klachten al had, ik mij geen zorgen moet maken... Dus is het abnormaal...voor mij niet..maar voor iedereen is het weer anders.
  • Rapporteren