7 Reacties
één maand geleden
Hoi! Hier al 6 maanden van tevoren gelukkig!
Mijn gevraagde dagen waren niet allemaal beschikbaar, dus had ik 2 opties, vragen naar andere dagen en hun beschikbaarheid of mijn werkdagen zo aanpassen dat ik tijdens schooltijd zou werken.
Uiteindelijk bleken andere dagen wel beschikbaar en heb ik de flexibiliteit om van werkdagen te veranderen, waardoor het nu dus wel allemaal al geregeld is.
De korte schooldagen ben ik vrij, dus die middagen kunnen we dan samen invullen, de andere dagen alleen naschoolse opvang nodig.
één maand geleden
Reactie op Esth-R
Hoi! Hier al 6 maanden van tevoren gelukkig!
Mijn gevraagde dagen waren ni ...
Wat fijn! ook vanuit je werkgever dat je makkelijk je dagen kon veranderen! hier zitten we nog met een kleine die wel nog op de opvang blijft dus die dagen zitten vast waar mijn werkdagen ook weer op gebaseerd zijn... Gelukkig hebben we op 1 dag oma die oppast en ook de kleine uit school wilt halen, dus -1 haha nog 2 dagen op te lossen, mits de BSO niet doorgaat.
één maand geleden
Reactie op Anoukk98
Wat fijn! ook vanuit je werkgever dat je makkelijk je dagen kon veranderen! ...
Dat is dan weer het gemak dat ik met 1 kind rekening hoef te houden inderdaad en een hele flexibele baan heb! 😬
Het is afwachten wat jullie mogelijkheden worden en van daaruit zien wat je kan regelen.
In 2 maanden is ook een hoop te regelen als blijkt dat jullie opties er anders uit komen te zien.
En natuurlijk ook heel erg afhankelijk van wat voor werk jullie doen en of daar iets in aan te passen is, tijdelijk eerder stoppen tot er wel plek is of eventueel een stukje thuis werken?
één maand geleden
Ik kreeg in juni al bevestiging voor één dag, de donderdag. Nu alleen nog de dinsdag en dan zitten wij goed. Als er geen plek is op die andere dag hoop ik het op tr lossen met ouders of schoonouders tijdelijk en anders maar een tijdje ouderschapsverlof opnemen.
Mijn 2e is bijna 2 jaar. Als die straks ook naar school gaat dan denk ik korter maar meer dagen te gaan werken zodat ik minder bso af hoef te nemen. Scheelt toch altijd weer geld.
één maand geleden
Gelukkig een flexibele baan die ik kan aanpassen op de tijden van de opvang ( voor de jongste dadelijk) en de basisschool voor mijn heerlijke peuter/kleuter daarnaast werk ik thuis en wanneer mijn vriend thuis is kan ik weer paar uurtjes werken. Zodat we uiteindelijk zo weinig mogelijk opvang/BSO nodig zijn.