6 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb hem van een vriendin gekregen. Nog niet kunnen gebruiken, maar zij heeft hem voor 3 kinderen gebruikt en hij ziet er nog steeds super uit.

4 jaar geleden
Wij hebben hem! We hebben hem van onze 1e dochter 4 jaar geleden, hij is zeer intensief gebruikt voor alles, heeft de nodige bos, modderpaadjes en stranden gezien en heel wat kilometers afgelegd. Ook de buggy hebben wij nog lang gebruikt, zeker met een dagje dierentuin/pretpark. Het enige nadeel vond ik dat wanneer de wieg er op zit je weinig kwijt komt in de boodschappenmand.

4 jaar geleden
Reactie op Suuz3
Ik heb hem al jaren. Wat wil je weten?
Ik vind het een superfijne kinderwag ...
Ik wil alleen weten of het goede keuze is om te kopen en omdat ik zag dat er meerdere bugaboos zijn maar die zijn ietsje duurder zoals fox 1 en 2 of het ook echt een groot verschil is want die bugaboo cameleon 3 is stuk goedkoper en die kost nu rond 500 euro en die andere fox 900 euro

4 jaar geleden
Super fijne wagen! Staat nu ook weer hier in de gang. Bij mijn andere 2 ook de cameleon gehad.
Hebben nu de cameleon 3 plus en daarbij is het mandje wel wat makkelijker bereikbaar met de wieg erop 😄.

4 jaar geleden
Reactie op Amina elb
Ik wil alleen weten of het goede keuze is om te kopen en omdat ik zag dat e ...
Waarschijnlijk omdat het een ouder model is, maar je doet er zeker geen slechte koop mee. Die van mij gaat al ruim 10 jaar mee, want mijn oudste is in december 10 geworden.
De wagen is ongeveer 3-4 jaar niet gebruikt, maar daarvoor echt wel intensief door bossen en op vakantie (er is een handige reistas voor, zodat hij is beschermd in het vliegtuig, ook ivm garantie). We hebben zelfs een jaar of zoiets een meerijdplankje gebruikt en ook daar geen enkele moeite mee gehad.