6 Reacties

2 jaar geleden

Buggy achterop lijkt me juist fijner fietsen dan voorop, ivm gewichtverdeling op de fiets. Wij hebben de koelstra simba, die kan dus op zon buggydrager. Maar eigenlijk pak ik altijd de draagzak mee als ik op de fiets ga. Mijn dochter wilde in de kinderwagen prima slapen, maar een lichtgewicht buggy kon ze haar rust niet in pakken, draagzak wel. De simba heeft wel een beetje vering, dus zonder slaapjes wel comfy.

2 jaar geleden

Ik wil heel graag de Påhoj, maar ja 💰💰 ik hoop op een lief kadootje van mijn schoonmoeder voor de eerste verjaardag.

2 jaar geleden

He, welke Buggy heb je uiteindelijk gehaald? Ik ben ook op zoek naar een compacte buggy die ik makkelijk mee kan nemen op de fiets, maar ik wil ook dat de baby comfort ervaart en lekker (lang) slaapt ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Delie & Lou

He, welke Buggy heb je uiteindelijk gehaald? Ik ben ook op zoek naar een co ...
Nog geen🤔 ben er nog niet over uit en heb nog geen geschikte gevonden

2 jaar geleden

Ik was vandaag even kijken en wist niet wat me overkwam 😅 zoveel keuze… en die kan dit,.. en die kan dat,.. en deze is weer beter voor dat 😅

2 jaar geleden

Ik was vandaag even kijken en wist niet wat me overkwam 😅 zoveel keuze… en die kan dit,.. en die kan dat,.. en deze is weer beter voor dat 😅