13 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb van de week de nieuwe van de prenatal aangeschaft! Niet zo belachelijk duur als de easywalker, maar wel een fijn compacte buggy

4 jaar geleden

Wij hebben toevallig vandaag bij de babypark een easywalker Jacky gekocht. Grootste voordeel vond ik dat deze echt bijna helemaal plat kan en een voetensteun heeft.

4 jaar geleden

Wij zijn net op vakantie en hebben een yoyo gekocht. Afhankelijk van je bestemming ben je trouwens beter af met een kids carrier backpack. We zitten nu op Bali en geen stoep die geschikt is voor een kinderwagen

4 jaar geleden

Easywalker miley. Net 1 week naar Spanje geweest, zo blij met deze buggy!

4 jaar geleden

Wij zijn aan het kijken voor een Cybex Libelle. Tot dusver de kleinste die ik kan vinden! Hij is alleen vrij nieuw en kan geen recensies vinden. Ik zoek er één die in een fietsmand past, bij deze moet dat kunnen dus een vliegtuig moet helemaal goed te doen zijn?

4 jaar geleden

Reactie op VaderVan

Wij zijn net op vakantie en hebben een yoyo gekocht. Afhankelijk van je bes ...
Hoe bevalt de reis verder met een kleine naar Bali? Wij zijn Bali liefhebbers, maar twijfelen of het “te doen” is om in september met de kleine te gaan..

4 jaar geleden

Ik heb een cybex beezy! Heel handig in gebruik: rugleuning kan volledig plat, grote mand en veringen op de vier wielen.

4 jaar geleden

Wij hebben een GB pockit, opgevouwen past deze onder de stoel voor je in het vliegtuig (30x18x15). Wij hebben hem vier jaar geleden aangeschaft voor onze vakanties. Wij gebruiken hem nu voor onze jongste, die net 1 jaar is. Ook heel handig en compact om mee te nemen in de bakfiets :). Deze buggy kan niet in ligstand. Maar wanneer je kindje wil slapen, vallen ze (uiteindelijk) toch wel in slaap.

4 jaar geleden

Reactie op jxms24

Hoe bevalt de reis verder met een kleine naar Bali? Wij zijn Bali liefhebb ...
Bevalt erg goed. We zijn hier zelfs een maand. Goed de plekken uitkiezen maar Balinezen zijn gek op kinderen. We hebben wel een vouwbare babybox meegenomen. We reize het hele eiland af :)

4 jaar geleden

Ik huur er 1, thuis maak ik gebruik van de kinderwagen dus vond het zonde.

4 jaar geleden

Joolz Aer 😁

4 jaar geleden

Osann buggy boogy: heeft een reistas, is heel licht, de kleine zit er goed in en goede wielen die niet overal blijven steken. Met name het laatste punt ben ik erg blij mee t.o.v. andere buggies. Als ze wat grotere wielen hebben zijn ze vaak een stuk duurder en veel zwaarder.

4 jaar geleden

Easywalker Jackey hebben wij