8 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben niet zo'n goeie achterban helaas, dus ons kost het dan vrije dagen 😖 Fijn dat jullie het al achter de rug hebben zeg

2 jaar geleden

Oja en lastig vindt ik het niet, mijn kind gaat voor alles. Wel vervelend voor op het werk dat wel...

2 jaar geleden

Reactie op JustAGrilMom

Wij hebben niet zo'n goeie achterban helaas, dus ons kost het dan vrije dag ...
Ja maar dit is in de zorg bijv niet te doen

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook al enkele keren gehad. Ik vind dit echt belachelijk 🤦🏽‍♀️ Ik werk in de zorg en kan niet zeggen sorry mensen maar vandaag even niet. Ik hoor soms anderhalve dag van te voren dat de opvang sluit.. Regel het maar weer

2 jaar geleden

Reactie op SCREURSS

Ja maar dit is in de zorg bijv niet te doen
Hoe lossen jullie zo’n situaties op? Ik voel me schuldig… tov mijn ouders, mijn schoonouders en baas… met alweer verlof te nemen of extra opvang te vragen…

2 jaar geleden

Reactie op Sacha30

Wij hebben dit ook al enkele keren gehad. Ik vind dit echt belachelijk 🤦🏽 ...
Exact dit! Dit onderdeel van ouderschap heb ik echt onderschat…

2 jaar geleden

Reactie op STep01

Hoe lossen jullie zo’n situaties op? Ik voel me schuldig… tov mijn ouders ...
Ja het is echt bijna niet te doen. Daar komt nog eens bij dat ik recent gescheiden ben. Papa werkt 45+ uur en kan (wil) geen extra vrij pakken. En ik werk 28 uur in de zorg. Ik heb mijn moeder maar die kan ook niet altijd. Maar ex schoonvader heeft vandaag voor het eerst 3 uurtjes opgepast om te oefenen. En mijn ex schoonzusje springt wel eens bij. Maar nogmaals bijna niet te doen, dus ziek melden.. 😔😔

2 jaar geleden

Reactie op SCREURSS

Ja het is echt bijna niet te doen. Daar komt nog eens bij dat ik recent ges ...
Het is lastig, ik worstel er ook mee. En knap hoor zo als alleenstaande mama…