Buikkrampen

Bobbie07
4 maanden geleden
Volgen
Hoihoi Hebben jullie ook zo een last van darmkrampen en winderigheid? Heb het af en toe en vanmorgen werd ik wakker met krampen en dacht zelf ojee ik moet rennen maar er is totaal niets alleen winderigheid gecombineerd met darmkrampen. πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
35 reacties
Lapolly
4 maanden geleden
Haaiii Ja hier ook last van winderigheid en krampen,, zelf wat steken af en toe
  • Rapporteren
Bobbie07
4 maanden geleden
Reactie op Lapolly
Haaiii Ja hier ook last van winderigheid en krampen,, zelf wat steken af en toe
Hoopelijk alleen in het begin πŸ™ˆπŸ™ˆ
  • Rapporteren
Lapolly
4 maanden geleden
Reactie op Bobbie07
Hoopelijk alleen in het begin πŸ™ˆπŸ™ˆ
Ja hopelijk wel hihi
  • Rapporteren
Rym83
4 maanden geleden
Ik heb pijn aan mijn linker eierstok en 5 weken zwanger. Iemand ervaring mee?
  • Rapporteren
Bobbie07
4 maanden geleden
Gisteren avond en vanmorgen bloedverlies gehad 😭 test is negatief ineens na eem possitieve test
  • Rapporteren
Damy_91
4 maanden geleden
Reactie op Bobbie07
Gisteren avond en vanmorgen bloedverlies gehad 😭 test is negatief ineens na eem possitieve test
Oh wat klote zeg! πŸ˜–
  • Rapporteren
Bobbie07
4 maanden geleden
Reactie op Damy_91
Oh wat klote zeg! πŸ˜–
Weet het nu echt niet meer kruidvattest wat toenstraks heel lichtjes. En clearblue niet zwanger Is er nog ergens hoop... Of wordt het mijn 2e miskraam 😭
  • Rapporteren
_Lisa_
4 maanden geleden
Reactie op Rym83
Ik heb pijn aan mijn linker eierstok en 5 weken zwanger. Iemand ervaring mee?
Ik heb ook een duwende/zeurende pijn links constant, 4-5 weken zwanger nu. Bedoel je dat?
  • Rapporteren
DRF21
4 maanden geleden
Ben al vanaf dag 26 van mijn cyclus misselijk, moe en pijn aan de borsten. En nu is heel veel plassen, rommelende buik en geen strakke banden op de buik kunnen verdragen er bij gekomen. En enorm veel steken in de rechter zijde, net als na intensief sporten. Moet eerlijk zeggen het heeft ook een voordeel zo voel ik me ook zwanger en ben niet bang dat het heeft los gelaten omdat hij zo aanwezig is
  • Rapporteren
DRF21
4 maanden geleden
Reactie op Bobbie07
Weet het nu echt niet meer kruidvattest wat toenstraks heel lichtjes. En clearblue niet zwanger Is er nog ergens hoop... Of wordt het mijn 2e miskraam 😭
Dit is mijn eerste dus geen ervaring. Maar de zwangerhap app geeft aan dat je pas zeker bij de 5 weken kan testen. Ik doe het zelf dan ook nog eens
  • Rapporteren
DRF21
4 maanden geleden
Reactie op _Lisa_
Ik heb ook een duwende/zeurende pijn links constant, 4-5 weken zwanger nu. Bedoel je dat?
Dat heb ik rechts echt van die steken net onder mijn rib/hoog buik. Beetje hetzelfde als na te heftige inspanning.
  • Rapporteren
_Lisa_
4 maanden geleden
Reactie op DRF21
Dat heb ik rechts echt van die steken net onder mijn rib/hoog buik. Beetje hetzelfde als na te heftige inspanning.
Oooh bijzonder! Bij mij is het echt ter hoogte van mijn baarmoeder
  • Rapporteren
Juliet_89
4 maanden geleden
Reactie op DRF21
Ben al vanaf dag 26 van mijn cyclus misselijk, moe en pijn aan de borsten. En nu is heel veel plassen, rommelende buik en geen strakke banden op de buik kunnen verdragen er bij gekomen. En enorm veel steken in de rechter zijde, net als na intensief sporten. Moet eerlijk zeggen het heeft ook een voordeel zo voel ik me ook zwanger en ben niet bang dat het heeft los gelaten omdat hij zo aanwezig is
Ik heb dit echt precies hetzelfde! Pas 4 weken zwanger maar nu al zo misselijk de hele dag, ze zeggen dat het juist goed is dat de hcg goed zijn werk doet en het vruchtje blijft zitten. Dus daar vertrouw ik dan maar op πŸ˜‚ voel me wel nu al een oempa loempa zoutzak die geen skinny meer aan kan. Ik ben bang voor de maanden die nog gaan komen haha
  • Rapporteren
carmen2015
4 maanden geleden
Ik heb een lekkere buikgriep te pakken denk ik , houd niks binnen ( diarree) 5 weken nu .......
  • Rapporteren
DRF21
4 maanden geleden
Reactie op Juliet_89
Ik heb dit echt precies hetzelfde! Pas 4 weken zwanger maar nu al zo misselijk de hele dag, ze zeggen dat het juist goed is dat de hcg goed zijn werk doet en het vruchtje blijft zitten. Dus daar vertrouw ik dan maar op πŸ˜‚ voel me wel nu al een oempa loempa zoutzak die geen skinny meer aan kan. Ik ben bang voor de maanden die nog gaan komen haha
🀣🀣 Idd blij maakt het ook echter, maar oei wat zal nog volgen πŸ™ˆ
  • Rapporteren
Rym83
4 maanden geleden
Reactie op _Lisa_
Ja en soms wat harder dan anders. Echt bizar
  • Rapporteren
cocomo
4 maanden geleden
Hoi, heb vandaag 2 testen gedaan. 1 van de kruitvat en daar scheen meteen een plusje op. Ik twijfelde heel erg. Toen maar een clear blue digitaal gedaan en er stond zwanger 1/2 weken. Super blij. Maar heb nu al 3 dagen steken in me onderbuik. T zelfde als je krijgt wanneer je bijna ongesteld wordt. Heeft iemand hier ervaring mee. En wat de reden zou zijn? Groetjes
  • Rapporteren
kimberly1308
4 maanden geleden
Reactie op cocomo
Hoi, heb vandaag 2 testen gedaan. 1 van de kruitvat en daar scheen meteen een plusje op. Ik twijfelde heel erg. Toen maar een clear blue digitaal gedaan en er stond zwanger 1/2 weken. Super blij. Maar heb nu al 3 dagen steken in me onderbuik. T zelfde als je krijgt wanneer je bijna ongesteld wordt. Heeft iemand hier ervaring mee. En wat de reden zou zijn? Groetjes
Ik heb hetzelfde. Echt super erge steken en kramp. Kan ook geen broeken verdragen nu.
  • Rapporteren
cocomo
4 maanden geleden
Reactie op kimberly1308
Ik heb hetzelfde. Echt super erge steken en kramp. Kan ook geen broeken verdragen nu.
Jaa klopt, dat heb ik nu enkele dagen ook. Me buik is ook zo dubbel nu. Opgezwollen. En wat ik gemerkt heb is dat mijn ontlasting de ene dag diaree is en de andere dag gewoon echt hard is waardoor ik beetje bloed verlies😧
  • Rapporteren