35 Reacties

3 jaar geleden

Haaiii Ja hier ook last van winderigheid en krampen,, zelf wat steken af en toe

3 jaar geleden

Reactie op Lapolly

Haaiii Ja hier ook last van winderigheid en krampen,, zelf wat steken af e ...
Hoopelijk alleen in het begin 馃檲馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Bobbie07

Hoopelijk alleen in het begin 馃檲馃檲
Ja hopelijk wel hihi

3 jaar geleden

Hier ook! Haha

3 jaar geleden

Ik heb pijn aan mijn linker eierstok en 5 weken zwanger. Iemand ervaring mee?

3 jaar geleden

Gisteren avond en vanmorgen bloedverlies gehad 馃槶 test is negatief ineens na eem possitieve test

3 jaar geleden

Reactie op Bobbie07

Gisteren avond en vanmorgen bloedverlies gehad 馃槶 test is negatief ineens n ...
Oh wat klote zeg! 馃槚

3 jaar geleden

Reactie op Damy_91

Oh wat klote zeg! 馃槚
Weet het nu echt niet meer kruidvattest wat toenstraks heel lichtjes. En clearblue niet zwanger Is er nog ergens hoop... Of wordt het mijn 2e miskraam 馃槶

3 jaar geleden

Reactie op Rym83

Ik heb pijn aan mijn linker eierstok en 5 weken zwanger. Iemand ervaring m ...
Ik heb ook een duwende/zeurende pijn links constant, 4-5 weken zwanger nu. Bedoel je dat?

3 jaar geleden

Ben al vanaf dag 26 van mijn cyclus misselijk, moe en pijn aan de borsten. En nu is heel veel plassen, rommelende buik en geen strakke banden op de buik kunnen verdragen er bij gekomen. En enorm veel steken in de rechter zijde, net als na intensief sporten. Moet eerlijk zeggen het heeft ook een voordeel zo voel ik me ook zwanger en ben niet bang dat het heeft los gelaten omdat hij zo aanwezig is

3 jaar geleden

Reactie op Bobbie07

Weet het nu echt niet meer kruidvattest wat toenstraks heel lichtjes. En cl ...
Dit is mijn eerste dus geen ervaring. Maar de zwangerhap app geeft aan dat je pas zeker bij de 5 weken kan testen. Ik doe het zelf dan ook nog eens

3 jaar geleden

Ik heb ook een duwende/zeurende pijn links constant, 4-5 weken zwanger nu. ...
Dat heb ik rechts echt van die steken net onder mijn rib/hoog buik. Beetje hetzelfde als na te heftige inspanning.

3 jaar geleden

Reactie op DRF21

Dat heb ik rechts echt van die steken net onder mijn rib/hoog buik. Beetje ...
Oooh bijzonder! Bij mij is het echt ter hoogte van mijn baarmoeder

3 jaar geleden

Reactie op DRF21

Ben al vanaf dag 26 van mijn cyclus misselijk, moe en pijn aan de borsten. ...
Ik heb dit echt precies hetzelfde! Pas 4 weken zwanger maar nu al zo misselijk de hele dag, ze zeggen dat het juist goed is dat de hcg goed zijn werk doet en het vruchtje blijft zitten. Dus daar vertrouw ik dan maar op 馃槀 voel me wel nu al een oempa loempa zoutzak die geen skinny meer aan kan. Ik ben bang voor de maanden die nog gaan komen haha

3 jaar geleden

Ik heb een lekkere buikgriep te pakken denk ik , houd niks binnen ( diarree) 5 weken nu .......

3 jaar geleden

Reactie op Juliet_89

Ik heb dit echt precies hetzelfde! Pas 4 weken zwanger maar nu al zo missel ...
馃ぃ馃ぃ Idd blij maakt het ook echter, maar oei wat zal nog volgen 馃檲

3 jaar geleden

Ik heb ook een duwende/zeurende pijn links constant, 4-5 weken zwanger nu. ...
Ja en soms wat harder dan anders. Echt bizar

3 jaar geleden

Hoi, heb vandaag 2 testen gedaan. 1 van de kruitvat en daar scheen meteen een plusje op. Ik twijfelde heel erg. Toen maar een clear blue digitaal gedaan en er stond zwanger 1/2 weken. Super blij. Maar heb nu al 3 dagen steken in me onderbuik. T zelfde als je krijgt wanneer je bijna ongesteld wordt. Heeft iemand hier ervaring mee. En wat de reden zou zijn? Groetjes

3 jaar geleden

Reactie op cocomo

Hoi, heb vandaag 2 testen gedaan. 1 van de kruitvat en daar scheen meteen e ...
Ik heb hetzelfde. Echt super erge steken en kramp. Kan ook geen broeken verdragen nu.

3 jaar geleden

Reactie op kimberly1308

Ik heb hetzelfde. Echt super erge steken en kramp. Kan ook geen broeken ver ...
Jaa klopt, dat heb ik nu enkele dagen ook. Me buik is ook zo dubbel nu. Opgezwollen. En wat ik gemerkt heb is dat mijn ontlasting de ene dag diaree is en de andere dag gewoon echt hard is waardoor ik beetje bloed verlies馃槯