buikkrampen

Dah
11 dagen geleden
Volgen
Ik heb veel last van buikkrampen en lage rugpijn.. is dit normaal en heeft iemand hier ervaring mee?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
Loes10
11 dagen geleden
Ik heb hetzelfde, Helaas heb ik er ook geen antwoord op! Al stellen ze mij gerust met dat dit erbij hoort.. Word er zo onzeker van
  • Rapporteren
Dah
11 dagen geleden
Reactie op Loes10
Ik heb hetzelfde, Helaas heb ik er ook geen antwoord op! Al stellen ze mij gerust met dat dit erbij hoort.. Word er zo onzeker van
de pijn is soms heftig maar hoop maar dat het erbij hoort....
  • Rapporteren
Femke2305
11 dagen geleden
Ik heb er ook last van, alsof ik ongesteld word of ben. Heb ook aardig wat bloedverlies..
  • Rapporteren
Dah
11 dagen geleden
Reactie op Femke2305
Ik heb er ook last van, alsof ik ongesteld word of ben. Heb ook aardig wat bloedverlies..
ojee... ik hoop dat er niks ernstigs is... neem.je rust en wat zegt de arts daarover??
  • Rapporteren
Damy_91
11 dagen geleden
Ik ook af en toe steken en veel lage rugpijn. Soms inderdaad ook krampen dat ik denk “ohjee dadelijk word ik ongesteld “. Heb ook heeeeel veel hoofdpijn. Bijna hele dag door. Hopelijk hoort het er allemaal bij
  • Rapporteren
Myrthe1997
11 dagen geleden
Ook ik heb last van buik krampen. Lijkt op menstruatie pijn. En heeft hoogst waarschijnlijk te maken met het laatste gedeelte van de innesteling.
  • Rapporteren
Femke2305
11 dagen geleden
Reactie op Dah
ojee... ik hoop dat er niks ernstigs is... neem.je rust en wat zegt de arts daarover??
Nou, de krampen nemen toe en het bloed ook. Borsten zijn ook niet meer zo gevoelig als dat ze waren. Denk inderdaad dat dit slecht nieuws is 😭. Ik heb geen contact nog opgenomen met zorgverlening, omdat ze niet veel gaan kunnen doen en het vooral afwachten is.
  • Rapporteren
kimberly1308
11 dagen geleden
Reactie op Femke2305
Nou, de krampen nemen toe en het bloed ook. Borsten zijn ook niet meer zo gevoelig als dat ze waren. Denk inderdaad dat dit slecht nieuws is 😭. Ik heb geen contact nog opgenomen met zorgverlening, omdat ze niet veel gaan kunnen doen en het vooral afwachten is.
Oh nee😞.. hoeveel weken ben je nu?
  • Rapporteren
Svaec
11 dagen geleden
Ik heb ook wel af en toe wat krampjes dat ik denk van... kan niet wachten op de echo de 18de gewoon wat bevestiging
  • Rapporteren
Femke2305
11 dagen geleden
Reactie op kimberly1308
Oh nee😞.. hoeveel weken ben je nu?
4 weken en 4 dagen geloof ik zoiets. Is mijn 1e zwangerschap, waardoor ik niet weet hoe je dat allemaal telt e.d. ik ga wel zo dadelijk verpleegkundige bellen om wat advies te vragen. Misschien stress ik em teveel en is er helemaal niets aan de hand.
  • Rapporteren
DEM89
11 dagen geleden
Buikkrampen (baarmoeder maakt ruimte en darmen zitten in de weg) en lage rugpijn is heel normaal in de eerste weken van je zwangerschap.
  • Rapporteren
Evaaa13
8 dagen geleden
Ik heb ook veel buikkrampen. Precies zoals ongesteldheid. Ik heb vandaag voor het eerst een vage lijn op mn test. Dus ik wacht het gewoon even af..
  • Rapporteren