10 Reacties

3 jaar geleden

Toevallig ging ik net googlen over het zelfde, ik heb ook juist dat ik vaker kan, soms snachts ineens en net ook weer echt beetje buikgriep achtig alleen heb ik niet dat ik misselijk ben dus die combi heb ik dan weer niet

3 jaar geleden

Ik heb het ook af en toen.. extreem misselijk, buikpijn, en naar t toilet moeten. Maar als ik dan ben geweest lucht dat hee erg op!

3 jaar geleden

Ja vannacht nog, pijn in mijn maagstreek die ik herken van als ik buikgriep heb. Ook het braken erbij dat ik toch een emmertje mee neem naar het toilet. Als ik 3 happen heb gegeten voelt het ook alsof ik een heel menu op heb. Het is geen pretje en zeker niet omdat het al wekenlang aanhoudt, dan moet ik mijzelf soms even herinneren dat ik zwanger ben en niet ziek (dat maakt alles weer goed). Hou vol dames 🤰♥️

3 jaar geleden

Van wk 3 t/m wk 7 continue buikgriep klachten gehad met vervelende darm krampen zo erg dat ik van moest overgeven. Dus zat altijd met een emmer op het toilet. Kwam dr aan alle kanten uit. Ervoor en erna ook echt rillen vd kou. Geen koorts, moest dat wel even bijhouden vd gynaecoloog. Was echt zo beroerd dat gynaecoloog en huisarts me wel even wilde zien. Wat een energie kostte die aanvallen zeg. Wow. Ik heb zetpillen, paracetamol en laxeermiddel gekregen. Hielp een klein beetje om de scherpe randjes vd darmklachten eraf te halen. Als ik in huis ging rondwandelen bij zo’n krampaanval dan hielp dat beter dan stilzitten. Dus heb aardig wat stappen aan de stappenteller kunnen toevoegen. Ik kreeg alleen pruimen weg, af en toe wat boullion en een cracker. Eind week 7 nemen de klachten “gelukkig” af.

3 jaar geleden

Ik heb dit ook al weken heel vaak. Sommige mensen lijken last van obstipatie te hebben. Ik heb juist continue het tegenovergestelde.

3 jaar geleden

Ik ga ook heel vlot naar het toilet hoor🤪

3 jaar geleden

Toevallig heb ik dit ook sinds een aantal dagen (nu week 10) zere maag, beetje buikkrampen, niet de 'normale' ontlasting maar dunner (geen echte diarree) to much information, sorry:) Na eten komt die maagpijn ook snel opzetten. Deze klachten icm misselijkheid maakt dat ik me behoorlijk beroerd voel.

3 jaar geleden

Heb ik ook. Al een paar keer gehad deze zwangerschap en bij de eerste had ik het ook. Ze zeggen dat obstipatie een symptoom is, maar ik heb dus beide zwangerschappen diarree (gelukkig niet elke dag). Laatst was ik met een vriendin mee en kreeg ik in de auto mega buikpijn. Ik moest dus snel naar huis rennen toen ze mij thuis had afgezet. Ging maar net goed! 😯🙈

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Rond een week of 5 begonnen. Werd misselijk, begon te zweten en daarna de heerlijke buikkrampen erbij. En dan moest ik echt naar de wc. Bij de eerste ook gehad, dus herkende het wel. Fijn is natuurlijl anders.

3 jaar geleden

Enkele weken geleden ook gehad. Diarree en misselijk. 3 dagen en was klaar