Hi hi!
Mijn zoontje is een buikslaper en lekt heel erg door elke nacht. Hij wordt om 5 uur wakker huilend omdat alles nat is.
We zijn al een maar groter gegaan maar dit werkt totaal niet helaas.
Hebben jullie tips? :)
Mijn zoon had dit ook een hele tijd, bij hem hielp het nog weleens om de luier rand bij de buik wat naar binnen te vouwen. Pampers babydry was de enige waar bij hij droog bleef.
Wij doen altijd een pampers luier van premium protection, daar een pamper broekje over heen en dan de rand boven aan naar binnen vouwen. En goed opletten of je niet een maatje groter nodig hebt, dat bleek bij ons ook deel van het probleem te zijn.
Enige wat bij mij hielp is om de pyjama broek uit te doen en we hebben luiers pamper premium protection. Ik had werkelijk alles geprobeerd, luier andersom, 2 luiers over elkaar heen (ene normaal ander verkeerdom), verschillende luiermerken en maten en uiteindelijk kreeg ik de tip broek uit en verdomd het helpt 🫠 succes!
Enige wat bij mij hielp is om de pyjama broek uit te doen en we hebben luie ...
Mag ik vragen wat dit maakt dat het zou helpen? Ben erg benieuwd ( en wil er eens op letten of het inderdaad verschil maakt met broek aan/uit)
Interessant 😊
Oh herkenbaar probleem!
Ik heb kruidvat maat 6 luiers snachts voor hem maar nog lekt hij er wel door heen.
Ik geef avonds minder melk voor het slapen. Hij krijgt vaak nog een flesje.
En wat zeker helpt het rompertje een maat groter. Hij zit met kleding in maat 92. Rompertjes heb ik nu in maat 98/104
Nu gaat het weer een tijdje goed 🤞
Heb afgelopen nacht zijn broek uit gelaten en inderdaad.. niet doorgelekt. ...
Ik heb ook geen idee waarom dat werkt 🤷🏻♀️ maar zolang het werkt vind ik het helemaal prima en heeft hij dus geen pyjama aan… wel jammer van al die leuke pyjamatjes 😂
De luiers van Rascal + Friends waren bij ons de oplossing. De keren dat ze nu doorlekt zijn te verwaarlozen. Echt heel blij mee, alleen jammer dat je ze alleen bij kruidvat en trekpleister en dan voornamelijk online kunt krijgen.
Die van ons draagt zijn pyjama’s wel eens als gewone kleding. Niemand die h ...
Ik doe hem over het algemeen altijd joggingpakjes en trainingspakjes aan, met een verjaardag ofzo wel spijkerbroek maar verder altijd lekker zittende kleding. Als we dagje thuis zijn of blijven dan loopt hij eigenlijk alleen in zijn romper, wil altijd alles uit 🤣🙈
Hier ook altijd problemen gehad met het doorlekken van onze buikslaper. Alle merken geprobeerd, maar sinds een maand gebruiken we Pampers Nappy pants met van die superhelden plaatjes op de luier. Al een maand blijft alles droog 🥳
Nou de pyamabroek uitlaten hielp niet. Maar dit nu al wel 5 nachten:
een normale Pampers Premium Protection luier in z’n eigen maat aan doen en daar overheen een Pampers Baby Dry luierbroekje in een maat groter!