24 Reacties

2 jaar geleden

Luier andersom aan, of luierbroekje over de luier

2 jaar geleden

Mijn zoon had dit ook een hele tijd, bij hem hielp het nog weleens om de luier rand bij de buik wat naar binnen te vouwen. Pampers babydry was de enige waar bij hij droog bleef.

2 jaar geleden

Hier helpen alleen de luierbroekjes van pampers de rest lekt allemaal gigantisch door

2 jaar geleden

Een wasbaar overbroekje (van waterdichte PUL voor wasbare luiers) over de wegwerpluier wil ook nog wel eens helpen!

2 jaar geleden

Wij doen altijd een pampers luier van premium protection, daar een pamper broekje over heen en dan de rand boven aan naar binnen vouwen. En goed opletten of je niet een maatje groter nodig hebt, dat bleek bij ons ook deel van het probleem te zijn.

2 jaar geleden

Enige wat bij mij hielp is om de pyjama broek uit te doen en we hebben luiers pamper premium protection. Ik had werkelijk alles geprobeerd, luier andersom, 2 luiers over elkaar heen (ene normaal ander verkeerdom), verschillende luiermerken en maten en uiteindelijk kreeg ik de tip broek uit en verdomd het helpt 🫠 succes!

2 jaar geleden

Ik lees mee. Hier al van alles geprobeerd. Maar toch lekt ie door. Al wordt hij er niet wakker door ( kleine smeerkees 😂)

2 jaar geleden

Reactie op Loesje678

Enige wat bij mij hielp is om de pyjama broek uit te doen en we hebben luie ...
Mag ik vragen wat dit maakt dat het zou helpen? Ben erg benieuwd ( en wil er eens op letten of het inderdaad verschil maakt met broek aan/uit) Interessant 😊

2 jaar geleden

Reactie op Loesje678

Enige wat bij mij hielp is om de pyjama broek uit te doen en we hebben luie ...
Jaaa is hier ook zo! Pyjama broek aan is standaard doorlekken 😅

2 jaar geleden

Heb afgelopen nacht zijn broek uit gelaten en inderdaad.. niet doorgelekt. 🥳 Ik snap alleen nog niet zo goed waarom niet.

2 jaar geleden

Oh herkenbaar probleem! Ik heb kruidvat maat 6 luiers snachts voor hem maar nog lekt hij er wel door heen. Ik geef avonds minder melk voor het slapen. Hij krijgt vaak nog een flesje. En wat zeker helpt het rompertje een maat groter. Hij zit met kleding in maat 92. Rompertjes heb ik nu in maat 98/104 Nu gaat het weer een tijdje goed 🤞

2 jaar geleden

Reactie op MvM2021

Heb afgelopen nacht zijn broek uit gelaten en inderdaad.. niet doorgelekt. ...
Ik heb ook geen idee waarom dat werkt 🤷🏻‍♀️ maar zolang het werkt vind ik het helemaal prima en heeft hij dus geen pyjama aan… wel jammer van al die leuke pyjamatjes 😂

2 jaar geleden

Reactie op Loesje678

Ik heb ook geen idee waarom dat werkt 🤷🏻‍♀️ maar zolang het werkt vind ik ...
Die van ons draagt zijn pyjama’s wel eens als gewone kleding. Niemand die het ziet 😉 Vooral binnen zijn het net van die huispakjes…

2 jaar geleden

De luiers van Rascal + Friends waren bij ons de oplossing. De keren dat ze nu doorlekt zijn te verwaarlozen. Echt heel blij mee, alleen jammer dat je ze alleen bij kruidvat en trekpleister en dan voornamelijk online kunt krijgen.

2 jaar geleden

Reactie op MvM2021

Die van ons draagt zijn pyjama’s wel eens als gewone kleding. Niemand die h ...
Ik doe hem over het algemeen altijd joggingpakjes en trainingspakjes aan, met een verjaardag ofzo wel spijkerbroek maar verder altijd lekker zittende kleding. Als we dagje thuis zijn of blijven dan loopt hij eigenlijk alleen in zijn romper, wil altijd alles uit 🤣🙈

2 jaar geleden

Hier ook altijd problemen gehad met het doorlekken van onze buikslaper. Alle merken geprobeerd, maar sinds een maand gebruiken we Pampers Nappy pants met van die superhelden plaatjes op de luier. Al een maand blijft alles droog 🥳

2 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Maat groter luiers en ik laat hem na het avond eten niet meer zoveel drinken. Dit werkt meestal wel

2 jaar geleden

Reactie op vee92

Hier hetzelfde probleem. Maat groter luiers en ik laat hem na het avond ete ...
Dit doen wij nu ook idd, werkt wel gelukkig!

2 jaar geleden

Hier is ‘t ook weer standaard doorlekken elke nacht. Nu heeft hij wel een pyamabroek aan, ga die eens uitlaten morgen. Ben benieuwd!

één jaar geleden

Nou de pyamabroek uitlaten hielp niet. Maar dit nu al wel 5 nachten: een normale Pampers Premium Protection luier in z’n eigen maat aan doen en daar overheen een Pampers Baby Dry luierbroekje in een maat groter!