6 Reacties

één jaar geleden

Ik maak altijd een lijstje en als ik wat tegenkom zet ik dat daarop. Merk ook dat ik zo zelf veel minder koop😅 een win win hahaha

één jaar geleden

Loopfiets Kinderschort voor koken/bakken Peppa pig speelhuis Reistafel voor in de auto Puddle jumper Magneet puzzel Kinderstep

één jaar geleden

Armbandje Zwemkleding Kleren Zwembad Zwemband Buitenspeelgoed Pyjama Pantoffels Schoentjes Laarsjes Paraplu

één jaar geleden

Mijn schoonmoeder weet het ook niet en dacht eraan leuke sneakers te geven. Vind ik prima. Speelgoed heeft ze in overvloed en ze kan zo toch iets uitpakken. En ze houdt van schoenen 🤣

één jaar geleden

Ik heb gisteren toevallig een start gemaakt voor een lijstjes: - sensorisch speelmatriaal. Zo een houten bak met van alles er in - connetix - fotoboek (we wonen in het buitenland en ze vindt het geweldig om foto’s te kijken van bekende familieleden en namen te oefenen.)

één jaar geleden

Wij geven zelf een pop en vragen daar spulletjes bij. Zo willen we voorkomen dat ze allemaal nutteloze spulletjes krijgt. Dus:poppenkleertjes, luiertjes, poppendraagzak etcetera. Een groot cadeau waarbij mensen samen kunnen doen staat ook op ons lijstje, zoals een wobbel en een loopfietsje