19 Reacties

5 jaar geleden
Duo zwangerschapsmassage of iets anders wat je samen kan doen?
Thanks voor je tip, ze is niet zo van de dingen doen, ligt jammer genoeg gestrekt van de kwaaltjes... zat meer te denken aan iets tastbaars

5 jaar geleden
Reactie op Familie A-B
Hahah lastig heee
Jaa haha best wel!馃槉 waren tegelijk zwanger van ons 2e kindje en nu is ze zwanger van haar 3e en ik van de 5e馃槏 zou idd ook wat speciaals willen geven. Vorige x maakte ik een mandje met vanalles voor de kleine en voor haar maar ja dat gebruik je natuurlijk houd je niet voor altijd 馃槉

5 jaar geleden
Jaa haha best wel!馃槉 waren tegelijk zwanger van ons 2e kindje en nu is ze z ...
O jaa das super leuk!! Klopt idd, dat soort dingen ga je gebruiken... pfff

5 jaar geleden
Reactie op Familie A-B
O jaa das super leuk!! Klopt idd, dat soort dingen ga je gebruiken... pfff
Ik heb trouwens wel een heeele mooie armband van mijn mama als kraamkado!
Zo鈥檔 armband van ducett met de namen van mijn kindjes , kan er zelf nog namen aan toevoegen 馃グ misschien is dat een idee?

5 jaar geleden
Hier ook tegelijk zwanger met mijn schoonzusje, allebei onze eerste. Schelen 3 weken, ik ben nu 11 weken en zij is nu 7+6. Extra speciaal dus! 馃槏
Een zwangerschapsmassage is zeker leuk om cadeau te geven of een Spa dagje met z鈥檔 2e. 馃

5 jaar geleden
Ik heb trouwens wel een heeele mooie armband van mijn mama als kraamkado!
...
Oeewhh!! Is dat het merk ducett? Het is haar 2e kindje dus das wel leuk! Thankssss

5 jaar geleden
Oh lees nu dat je schoonzus gestrekt ligt met kwaaltjes, wat erg mooi om te geven is een persoonlijk armbandje met stenen die geneeskrachtig kunnen werken. (Als je hier natuurlijk wat mee hebt). Je zou ook alvast kunnen kijken wat de geboortesteen zal worden van haar kindje en deze er ook bij laten plaatsen als de kleine geboren wordt tzt.

5 jaar geleden
Reactie op kleinespruit鉂わ笍
Oh lees nu dat je schoonzus gestrekt ligt met kwaaltjes, wat erg mooi om te ...
Super mooi idee! Dankjewel. Ik ga dit even googlen. En vind die stenen altijd super mooi

5 jaar geleden
Mischien iets voor de kleintjes samen aan te doen met een tekstje op of alle 2 hetzelfde zwangerschaps belletje of een zwangerschapsdagboek of een echo boekje of een foto shoot voor jullie 2 als jullie een mooie dikke buik hebben of zo een gips afdruk Van jullie buiken. Mij' beste vriendin heeft pas ontdekt dat ze zwanger is we schelden ongeveer 3 maanden dus ben ook aan het denken geweest. Helaas gaan onze buiken niet gelijk tevoorschijn komend dus ben ook nog aan het twijfelen wat ik kan doen.

5 jaar geleden
Reactie op Familie A-B
Oeewhh!! Is dat het merk ducett? Het is haar 2e kindje dus das wel leuk! Th ...
Ja het merk is ducett als je dat opzoekt op Google kom je op de site als het goed is. Dit is de mijne馃槉

5 jaar geleden
Reactie op Debs87
Ik en m'n beste vriendin zijn precies dezelfde dag uitgerekend. 鉂わ笍 Ik ga ee ...
Wauwwww dat is echt heel tof en speciaal!