7 Reacties

茅茅n jaar geleden

Mijn dochtertje wil vooral boekjes en wat knutselspullen en stickers (en poppies) verder heb ik ook cadeaubonnen van Hema en bol op de lijst gezet... Van ons krijgt ze een veloretti loopfiets

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter kreeg voor haar 2e verjaardag: een wobbel, puzzels, memory, stoepkrijt, poppen spullen (de pop had ze al), auto鈥檚, pyjama鈥檚 en knutselspullen!

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter word morgen 2 en krijgt een loopfiets, ze zit al maanden te aasen op die van d'r broer maar daar past ze niet op dus nu een eigen. Verder heb ik bij familie duplo, boekjes, knuffels en knutselspullen doorgegeven

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een keukentje gekocht en van de familie heeft hij een potje gekregen en al zomerkledij

茅茅n jaar geleden

Sylvanian family鈥檚 boomhut in combinatie met de blokhut en een katten gezinnetje馃グ Kleine onderdelen hebben we apart gehouden, tafeltje en stoeltjes, boomstam voor de glijbaan en hangmatje willen we er gewoon al bij geven!

茅茅n jaar geleden

Wij geven haar een leertoren zodat ze mee kan bakken en koken. Eentje die ombouwbaar is tot tafeltje en stoeltje zodat ze daar kan kan kleuren of knutselen. We hebben een watertafel gevraagd aan de familie en connectix

茅茅n jaar geleden

Boekjes vooral doorgegeven en we sparen een bedrag voor een peuterbed.