9 Reacties

één jaar geleden

Knutsel dingen zoals schaartjes met vormpjes, leuke klei (bij action hebben ze nu een kapperset) Voorlees boekjes Fleece pyjama

één jaar geleden

Wij hebben o.a deze en bij t kruidvat heb ikhet afgelopen half jaar spelletjes bij elkaar kunnen scoren als tegenstellingen, juiste letter bij het plaatje zoeken en iets met cijfers. Memorie is ook leuk! Verder hebben we voor de opa's en oma's wat dingen van duplo en smartmax op t lijstje staan.

één jaar geleden

Hier zingt en danst ze elke dag dus ze krijgt een microfoon en een kinder radio. Ook krijgt ze een boekje (echte boekenwurm) klei en een leren-knippen set. Ik heb ook al een paar Schoencadeautjes, een kleurboek, potloodjes, een knuffeltje en een kralenarmbandje.

één jaar geleden

Ik heb nu 2 dokterssetjes gekocht, een grote brandweerauto en een grote ambulance. We doen allemaal kadootjes voor ons eigen kind + de andere die er zijn. Via vinted leuk spul gevonden. Ik zag ook een houten trein baan, leuk om te geven of krijgen. Verder zijn boekjes altijd goed. Of ander fantasie spel en ander spul om mee te bouwen.

één jaar geleden

Ik heb zo’n kap hoofd (ze is druk kappertje aan het spelen) en buggy bij de action gekocht.

één jaar geleden

Connetix. Alleen heb ik dan de goedkopere versie van Amazon. Prentenboek Pyjama Houten speelgoed voor haar keuken Slaapzak voor haar baby born Dit hebben we onder andere.

één jaar geleden

We hebben de Duplo trein, was in de aanbieding bij Intertoys. Mini play doh van de action en meer nuet. Duur zat

één jaar geleden

Ook wat praktisch dingen Pyjama Badjas Vorig jaar een logeer koffer

één jaar geleden

Ik heb nu op haar verlanglijstje staan: Waterverf Puzzels Ik leer cijfers spel Volg graag mee voor inspiratie