11 Reacties

3 jaar geleden

Normaal op maat, h&m valt inderdaad groot

3 jaar geleden

Ik zou 74 kopen dan. Mijn oudste dochter heeft bij c&a altijd een maat groter. Voor m'n jongste valt het op maat nu nog.

3 jaar geleden

Dank jullie wel ❤

3 jaar geleden

C&a valt echt klein!

3 jaar geleden

Ik vind ook dat C&A klein valt. Vaak past hij deze kleertjes al niet meer terwijl hij kleren in dezelfde maat van bijv. H&M of Hema wel nog past

3 jaar geleden

Valt kleiner toevallig ook een kerstjurkje gekocht bij de c&a

3 jaar geleden

Maten vindt ik klein uitvallen bin c&a, maat ik vergelijk ze met de hema waarvan ik ze weer groot uit vindt vallen 😄 Ik zou ook 74 gaan kopen

3 jaar geleden

C&A valt klein idd! Hema gemiddeld vind ik en H&M echt groot bijv

3 jaar geleden

Valt kleiner dan de meeste merken hier. Morgen is mijn dochter 8 maanden (70 cm 7,9 kg) , zit in broekjes van C&A in maat 80, shirtjes nog net maat 74. Prenatal en Hema 68, H&M rompers 62, kleding 68 🙈 Je kan altijd meerdere maten bestellen en dan thuis kijken (retour is gratis) en als je het in de winkel wil halen, iets meenemen wat ze goed past of nog net iets te groot is om te vergelijken?

3 jaar geleden

Reactie op Kruimel90

Valt kleiner dan de meeste merken hier. Morgen is mijn dochter 8 maanden (7 ...
Dirkje heb ik gister een jurkje van gekocht in 74, z8 in 68 en feetje ook 74 (voor wat meer vergelijkingsmateriaal) 😜

3 jaar geleden

Twee jaar geleden een kerstjurkje voor mijn oudste, viel op maat. Ik had een maat groter gedaan voor de zekerheid en toen was ie te groot, net als de mailot.