3 Reacties
12 dagen geleden
Wauw… als ik dat al hoor ‘als je dat niet wil, moet je de kids niet brengen’. Dan zeg ik ‘fijne dag en tot nooit🙂’.
Veel lef om tegen mijn regels in te gaan. Ook al is het maar een keertje, oke kan gebeuren, daarna niet meer. Verwennen is iets anders dan constant eigen zin willen doen en van alles geven waar je tegen bent of liever niet (te vaak) wilt hebben. Het zijn jouw regels en daar dient men (ook schoonmoeder) zich aan te houden.
Mijn zoontje mag ‘weleens’ een mini slokje van mijn frisdrank en ik drink niet eens standaard in huis
12 dagen geleden
Cola vind ik echt een no go voor kinderen onder de... 7 ofzo? Ik ben echt de moeilijkste niet, maar frisdrank met prik krijgen ze niet. Dan zou ik inderdaad ook zeggen... dan komen ze niet meer. Vind dat echt niet oké dat ze dat zegt.
11 dagen geleden
Wauw, nee cola of drinken met prik is echt een no-go hier. Vooral die reactie vind ik behoorlijk naar. Ze kan toch ook limonade schenken? Ik zou gewoon het gesprek weer proberen aan te gaan en aangeven dat je het gewoon niet fijn vind. En als ze dan weer zo reageert dan maar niet naar opa en oma. Misschien schrikken ze dan en komen ze vanzelf wel bij..