3 Reacties
2 jaar geleden
Wij hadden de snuzpod gekocht en zijn er tevreden over🤗. Je kan het bedje ook wiegen en in een “reflux” stand zetten. Hebben we achteraf gezien ook nodig gehad.
- het bedje kan je net zo hoog zetten als je eigen bed (topper). Het matras van de cosleeper zit wel iets lager in het bedje zelf zodat de baby er niet uit kan rollen.
- ik had m los staan en niet vastgemaakt. Maar je krijgt ook “banden” erbij om het vast te maken aan je eigen matras.
Nadeel: dun matrasje (wel ademend). Maar we hadden er een topper op liggen van aerosleep en zo was het wel prima.
2 jaar geleden
Wij hadden een cosleeper aan onze boxspring, onze boxspring is alleen 2 losse bedden ivm elektrisch. We hebben de banden van de cosleeper om mijn bedonderstel gebonden en hij was op hoogte van mijn topper. Ik weet even niet meer welk merk we hadden van cosleeper maar het was de goedkoopste die we 3 jaar geleden konden vinden. Ik vond het heerlijk ik kon zo bij m'n kindje komen zonder zelf elke keer uit bed te hoeven. Enige nadeel vond ik dat het bedje in de weg stond bij het uit bed stappen, omdat de cosleeper vast gebonden was moest ik wat meer naar het voeteneind maar dit weegde niet op tegen alle voordelen. M'n beide kinderen hebben er in gelegen tot ze een half jaar waren ongeveer
2 jaar geleden
Wij hebben een boxspring en een cosleeper gehad. Onze boxspring is erg hoog (88cm) en de enige cosleeper die zo hoog kan was de bednest.
Wij hebben daarom de bednest gehuurd en was echt top. Achter had ik hem liever gekocht en ook gebruikt voor komende baby en evt neefjes en nichtjes. Echt een fijn bedje!!
- Ik was erg tevreden over dit bedje van Bednest. Je kan hem gemakkelijk inklappen en bijv. meenemen als je op vakantie gaat in de eerste 6 maanden.
- uh, wij hadden een elektrische boxspring en hebben de banden om het onderste deel van de boxspring gedaan. De banden zijn erg lang dus zou ook helemaal over het matras kunnen en via de onderkant weer terug. Daarover leg je dan je topper. Dus je voelt niets van deze banden.
- De cosleeper is altijd ongeveer 10cm langer dan het bed. Het matras van de baby ligt niet gelijk aan jouw matras. Dat is ivm de veiligheid. Zodat de baby niet zomaar jouw bed in kan rollen maar echt zijn eigen ruimte heeft. Als ik mij niet vergis.