21 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben de co-sleeper van petite Amélie. Onze boxspring heeft een matras hoogte van bijna 80cm dus veel keus bleef er niet. Momenteel zwanger van ons eerste kindje dus kan nog geen ervaring delen, weet alleen dat ik de baby absoluut niet de eerste maanden alleen op de kamer laat slapen en ik ook graag bv wil geven. Vandaar onze keuze..
5 jaar geleden
https://www.zoombee.nl/contents/nl/p673_co_sleeper_aanschuifbedje_troll_sun.html wij hebben deze te leen. Nog geen ervaring mee, maar ik lees er goede dingen over en vind hem mooi :-)
5 jaar geleden
Reactie op Annaghha
https://papaisdeliefste.com/mijn-ervaring-met-de-troll-sun-co-sleeper/ dit bijvoorbeeld 🤗
5 jaar geleden
Wij gaan de chicco next to me weer van zolder halen. Met boxspring staat hij wel op een verhoging doormiddel van balken eronder. Toch ben ik nog steeds tevreden. Nienke heeft tot 7 maanden naast ons gelegen en tot 13 maande bv gekregen in de nacht (daarna in de schommelstoel op haar kamer.
Ook vind ik de maxicosi wel mooi, maar geen ervaring mee. 😇

5 jaar geleden
Wij hebben de co-sleeper van petite Amélie. Onze boxspring heeft een matras ...
Past die wel? Wij hebben ook zo'n hoge boxspring en ik zoek me een ongeluk. Op de site van Petite Amélie staat dat de max hoogte 64 cm is. 😥
5 jaar geleden
Reactie op Safinatu1988
Past die wel? Wij hebben ook zo'n hoge boxspring en ik zoek me een ongeluk. ...
Wij hebben ook zo’n hoge boxspring van 78cm. Zo lastig een te vinden die past!
Ik denk dat wij de bednest gaan huren. Kopen is veelste duur (500 😱) dus dan maar huren. Deze kan wel zo hoog
5 jaar geleden
Reactie op Damy_91
Wij hebben ook zo’n hoge boxspring van 78cm. Zo lastig een te vinden die pa ...
Echt he. Jammer dat alleen de duurste co sleeper past. Huren is ook een optie. Of tweedehands, maar zijn ze ook niet makkelijk te krijgen. Ik lees ook over een Trolls co sleeper maar die is blijkbaar nergens meer verkrijgbaar. Lastig
5 jaar geleden
Ik deze onderstaande en fantastisch ding. Wij hebben ook een hoge boxspring en deze is verstelbaar en kan echt hoog. Ik vond hem heel fijn en mijn zoontje heeft er ook door borstvoeding heel lang in geslapen. Plus klein op de vouwen dus goed mee te nemen naar vakantie huisje https://www.prenatal.nl/slapen-en-thuis/slapen/wiegjes-en-ledikanten/chicco-next2me-wieg-chick-to-chick-4536533.html/?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_campaign=surfaces&utm_content=gratis_google_shopping_clicks&gclid=CjwKCAiAiML-BRAAEiwAuWVggu03XdPcdVlqeKfmyrgvQY3HFMAeh3bkbiYlS353YHGhry_UVgqP8hoCRKQQAvD_BwE
5 jaar geleden
Wij hebben ook een co sleeper
Het model heet Joie Roomie™ Glide.
Afmetingen: 98,5 x 68,5 cm
In hoogte te verstellen afmetingen:
Vanaf matras (bij bedside gebruik) in te stellen 46-63 cm
Vanaf bovenkant in te stellen 64-81 cm
5 jaar geleden
Misschien ook goed om dit artikel eens te lezen voor je een co-sleeper aanschaft. Zo wordt de Chicco next2me bijvoorbeeld afgeraden.
https://www.consumentenbond.nl/veilig-slapen/aanschuifbedjes
5 jaar geleden
Zijn er ook dames/mannen die hebben gedacht om juist geen co sleeper aan te schaffen? Ik wil eigenlijk dat onze kleine man straks zo kort mogelijk bij ons slaapt en zo snel mogelijk op z’n eigen kamertje. Maar ik hoor nu toch steeds vaker dat de kleine de eerste weken bij je op de kamer ligt terwijl ik aan dagen zat te denken. Hoe staan jullie hier in?
5 jaar geleden
Reactie op JoyJoy1991
Zijn er ook dames/mannen die hebben gedacht om juist geen co sleeper aan te ...
Ik twijfel ook nog best wel want ik verwacht eigenlijk ook dat de kleine niet zo lang bij ons zal slapen omdat ik denk dat zowel mijn partner als ik dan slecht slapen. Ik denk daarom nu ook meer aan huren dan aan kopen, al is huren na een paar maanden niet per se voordeliger dan (tweedehands) kopen. Zeker niet als er in de toekomst meer kindjes komen.
5 jaar geleden
Ik twijfel ook nog maar enkel door plaatsgebrek. Het zou nogal onhandig worden naast ons bed. Wij gaan waarschijnlijk het babybedje bij ons op de kamer zetten de eerste maanden aan het eind van ons bed. Dan heb ik ze ook in de buurt, ik moet dan wel ff uit bed om borstvoeding te geven maar dat stoort mij nu zo niet. Ik ben dan toch al wakker...