128 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga met familie een vuurwerk rookbom afsteken die dan verkleurt in roze of blauwe rook en dat filmen en doorsturen naar vrienden. Gelukkig heb ik niet een grote familie dus kan me hele familie er wel bij zijn

3 jaar geleden

Ik vind de genderveal echt een onzin feest. Maar ik hoop voor iedereen die dit heeft gepland, dit alsnog kan vieren met de naasten馃挀 en jullie allemaal mogen/kunnen genieten van jullie zwangerschap, ondanks deze vervelende tijd 馃槚

3 jaar geleden

Reactie op mommytobe23

Ik vind de genderveal echt een onzin feest. Maar ik hoop voor iedereen die ...
Lief dat je toch zo positief bent voor de mensen die het wel heel belangrijk vinden 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op melissavdx

Lief dat je toch zo positief bent voor de mensen die het wel heel belangrij ...
馃挀馃挀馃挀

3 jaar geleden

Wij doen denk ik via videobellen onze fakkel met kleur van t geslacht! Net zo leuk vind ik! Heel anders als bij mijn dochter maar niet minder speciaal

3 jaar geleden

Wij hebben onze gender reveal party al afgezegt omdat ik dit had verwacht 馃檲 we hebben al zoveel teleurstellingen en ellende omdat we een evenementen/horecazaak hebben. ik dacht niet nog een馃槀 We hebben toen besloten om van die kanonnen te gaan bestellen, je hebt ze met rook of confetti 馃槉 We zijn langs onze ouders gegaan, Zodat we toch hun reacties persoonlijk kunnen zien, het is van hun allemaal hun eerste kleinkind dus dat is wel zo leuk 馃檲 Moet zeggen dat dat heel intiem en leuk was! Een stuk persoonlijker en vond de reacties echt super 馃槏 en toch een beetje feest met al die confetti. Misschien wat lekkers maken of kopen voor het te vieren en je hebt een leuke middag 馃槉 onze ouders zijn allemaal gescheiden dus we hadden 4 leuke middagen 馃槀馃槀馃槀馃槀

3 jaar geleden

Reactie op maxime000

Dacht ik ook maar evenementen zijn vanaf morgenavond verboden 馃様
Mischien met al je familie naar dezelfde bioscoop film gaan ( 30 man dan maximaal) en popcorn zelf maken in de kleur roze of blauw, en uitdelen voordat de film begint馃槣 zo is toch iedereen bij elkaar en heel uniek 馃槀

3 jaar geleden

Mischien met al je familie naar dezelfde bioscoop film gaan ( 30 man dan ma ...
Hahaha dit is een zo leuk idee

3 jaar geleden

Mischien met al je familie naar dezelfde bioscoop film gaan ( 30 man dan ma ...
Hahaha heel origineel

3 jaar geleden

Via zoom of teams zit niks anders op. Kan toch iedereen meekijken. Het is was het is.

3 jaar geleden

Ik denk altijd: behalve de ouders en misschien opa en oma kan toch niemand het iets schelen of je een jongetje of een meisje krijgt? Als het maar gezond is. Maar goed, voor iedereen die er wel naar uitgekeken had is het balen natuurlijk. Hopelijk verzinnen jullie iets leuks nieuws

3 jaar geleden

Via whatsapp een groep maken en beeldbellen je kan namelijk tot 8 personen tegelijk bellen en een ballon met de geslacht prikken samem met je man 馃檲

3 jaar geleden

We sturen kraskaartjes naar de familie (wss samen met een kerstkaart ofzo) en dat is het wel. Vorige keer had ik alles in m'n hoofd al helemaal gepland en toen bleek iedereen op vakantie te zijn, dus dat was ook al geen succes 馃槄 Achja, het gaat zoals het gaat. Scheelt wel weer een hoop geregel iig..

3 jaar geleden

Wij doen een online Facebook event 馃コ

3 jaar geleden

Ik denk altijd: behalve de ouders en misschien opa en oma kan toch niemand ...
Ik snap je! Ons maakt het helemaal niet uit of we een dochter of een zoon krijgen. We vinden het alleen leuk om te vieren omdat het hoe dan ook een wonder blijft.

3 jaar geleden

Reactie op Marietje-25

Hier mogen de pretecho ''s nog wel, zelfs inclusief kinderen!
Ooh wat fijn! Ook met de nieuwe maatregelen?

3 jaar geleden

Reactie op maxime000

Ja inderdaad! En dat onze partners nog mee mogen naar de echo鈥檚...
Ja dat ook 馃檹馃檹馃檹

3 jaar geleden

Ik heb toevallig 2 dagen terug een gender reveal gehouden. Buiten op afstand van elkaar is het ook prima te doen. Wel hopen natuurlijk dat het droog blijft.

3 jaar geleden

Ik denk altijd: behalve de ouders en misschien opa en oma kan toch niemand ...
Dat ben ik het niet met je eens. Wij hebben hele lieve broers en zussen die er ook enorm graag bij hadden willen zijn, die trots zijn dat ze eindelijk oom en tante worden en een paar super dierbare vrienden waar wij het mee hadden willen vieren. Wij hebben een groep die enorm hecht is. En tuurlijk als het maar gezond is. Maar deze dierbare personen naast de aanstaande opa鈥檚 en oma鈥檚 hebben enorm met ons meegeleefd naar het moment dat wij een wondertje zouden krijgen en hadden wij er absoluut bij willen hebben en zij wilden erbij zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Deniz B

Ik heb toevallig 2 dagen terug een gender reveal gehouden. Buiten op afstan ...
Helaas mag je buiten ook maar met 4 personen zijn..