128 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een groot bord gemaakt met 20 roze en blauwe vakjes waarop wij 20 vooraf gevulde ballonnen hebben besteld met confettie en die in de vakjes worden opgehangen. Dan aan de hand van quizvragen (die mijn schoonzus voor ons heeft gemaakt) mogen we bij ieder goed antwoord een ballon kapot prikken. In 1 ballon zit natuurlijk blauwe of roze confettie, andere gewoon witte confettie. Niemand die vooraf weet wat waar in zit en zo komen wij erachter wat het word.. van 36 man teruggebracht naar 9 man.. helaas zouden we zelfs moeten kiezen wie van de ouders erbij mag zijn vanwege de maatregelen, maar dit kunnen wij natuurlijk niet. Onmogelijke keuze. Wij zullen op 9 man uitkomen (beide gezinnen), jaloezieën en gordijnen dicht en de rest zal mee moeten kijken via livestream of achteraf het filmpje krijgen.. 😔

3 jaar geleden

Niemand bepaald wie of wat ik uitvreet in mn huis. Dus wij doen het gewoon zoals nooit te voren 😃

3 jaar geleden

Reactie op AnoM80

Niemand bepaald wie of wat ik uitvreet in mn huis. Dus wij doen het gewoon ...
Dan mag ik hopen dat jullie buren niet klikken bij ‘overlast’.. want dan mogen ze namelijk wel achter de deur komen en zullen er fikse boetes worden uitgedeeld..

3 jaar geleden

Misschien live gaan op instagram/facebook? Of het opnemen op video en dan rondsturen?

3 jaar geleden

Reactie op AnoM80

Niemand bepaald wie of wat ik uitvreet in mn huis. Dus wij doen het gewoon ...
Lekker asociaal! Zo komen we dus aan die hoge aantallen. Door mensen die lak hebben aan regels en adviezen. Fijn dat jij en de anderen ervoor zorgen dat ziekenhuizen volstromen, andere (ook veel kinderen en jonge niet-risico patiënten) niet de juiste reguliere zorg kunnen krijgen en daarbij mogelijk langdurig of zelfs blijvende klachten overhouden door uitstel van juiste zorg... Wees trots en gelukkig op je gender reveal!

3 jaar geleden

Reactie op AnoM80

Niemand bepaald wie of wat ik uitvreet in mn huis. Dus wij doen het gewoon ...
Ik kan het niet laten om hier op te reageren... Het enige wat ik wil zeggen is neem je verantwoordelijkheid. Je hebt een kleine op komst. We willen allemaal dat de golf zo snel mogelijk over is en bijv onze partners weer mee mogen naar de echo's. Verpest het niet voor de anderen.

3 jaar geleden

Reactie op Suuz3

Lekker asociaal! Zo komen we dus aan die hoge aantallen. Door mensen die la ...
Precies dit🙌! Goed gezegd Suuz! Ik hoop dat iedereen oud en wijs genoeg is om zich te gedragen naar de maatregelen die helaas genomen moeten worden.

3 jaar geleden

Het is helaas niet anders. Ik denk vooral aan mn gezondheid en vn mn kleintje.. ik ga een ronde maken en cakejes afgeven, zodra ze erin bijten weten ze wat we krijgen❤🤰🏽

3 jaar geleden

Hoi allemaal, Probeer on-topic te blijven. De vraag van de topicstarter is: hoe kunnen we dit oplossen op afstand? :-) Succes!

3 jaar geleden

Reactie op AnoM80

Niemand bepaald wie of wat ik uitvreet in mn huis. Dus wij doen het gewoon ...
Ik hoop voor je dat je dan in een woning woont ver weg op het platteland, anders zou ik het schandalig vinden van je buren dat ze niet even een melding doen. Door dit soort mensen, dus die er schijt aan hebben, komen we er nooit vanaf. Dus ben nu eens niet zo vreselijk asociaal en denk eens aan je medemens. En als je niet aan je medemens wilt denken, prima. Maar klaag dan niet als jij of mensen in je omgeving opeens ziek worden. Dat heb je dan zelf veroorzaakt. Kon het niet laten om hierop te reageren, want jemig, (chronisch) zieke mensen durven hun huis niet uit en dan zie je dit. Echt, wat een asociaal gedrag.

3 jaar geleden

Maar naar de TS: je zou evt. ook nog 4 weken kunnen wachten. Kijken hoe het dan is. Misschien mogen we dan weer meer en kun je wel ergens een zaaltje huren of kun je ergens naar een veldje gaan en daar party poppers af laten gaan. Mocht je niet kunnen wachten, dan is het misschien leuk om zelf het geslacht te weten te komen (laat thuis met je partner partypoppers afgaan, prik een ballon door, hoe jullie het willen), dit te filmen als aandenken en dit naar familie te sturen op een USB’tje of dat je de week erna bij familie langsgaat en opeens alleen maar roze/blauw aanhebt met je partner. Heel veel succes 🤩

3 jaar geleden

Reactie op AnoM80

Niemand bepaald wie of wat ik uitvreet in mn huis. Dus wij doen het gewoon ...
Hoe bedoel je ik heb een schijt instelling🤣. Denk een beetje aan de Medemens, en aan jezelf en de kleine. Als er wat gebeurd ga je jezelf echt niet vergeven hoor...

3 jaar geleden

Reactie op AnoM80

Niemand bepaald wie of wat ik uitvreet in mn huis. Dus wij doen het gewoon ...
Door het soort mensen zoals jij, met deze instelling, kan ik de komende weken/maanden mijn moeder niet zien omdat die in een verzorgingshuis werkt waar de 2e golf corona weer flink is losgebarsten. Kan ze niet mee naar een echo. Kan ze niet langskomen om een gebakje te eten met roze of blauwe vulling. Kan ik misschien straks niet eens de kerst met mijn eigen moeder vieren. Bedankt he👍🏻 On topic: wij hadden een klein café tot ons beschikking voor volgende week zondag 12-2 waar we 12 mensen binnen mochten hebben. Helaas gaat dit dus niet door😔 maar er zijn ergere dingen... Dus we gaan een kleine tour du gender reveal doen hier in de omgeving, bij de mensen langs die redelijk in de buurt wonen. Dan doen we gewoon voor de deur ter plekke een gebakje oid🤷🏼‍♀️ hopen dat onze babyshowers tegen die tijd wel door mogen gaan

3 jaar geleden

Nogmaals: houd het please on-topic. Anders zal ik het topic moeten sluiten en een nieuw topic moeten openen 😊

3 jaar geleden

Over een uurtje weten wij of het een jongetje of meisje wordt.. Zoo spannend 😁!! We vertellen het via FaceTime aan onze naasten, de rest sturen we een filmpje door van onze mini gender reveal party. Het is even niet anders. Het is ook maar een trend die overgewaaid is uit de VS, een jaar of 10 geleden deed bijna niemand dit, net als de babyshowers. Hoe deden mensen het toen.. ik neem aan door het gewoon te vertellen. Sorry voor mijn misschien te nuchtere opmerking, maar ik til er niet te zwaar aan in ieder geval 😅

3 jaar geleden

Wij houden hem gewoon hoor.. mijn familie en van me vriend.. als iemand niet wilt komen is dat oké.. maar is mijn huis en laat me niet leiden door iemand anders

3 jaar geleden

Reactie op Belly

Wij houden hem gewoon hoor.. mijn familie en van me vriend.. als iemand ni ...
En daarom krijgen we dus steeds strengere maatregelen 😉 maar ik hoop dat alles goed gaat, dat niemand in je familie onverhoopt corona krijgt en jijzelf (in de zeer kwetsbare positie waarin jij je nu bevindt) gewoon lekker mag genieten van je zwangerschap

3 jaar geleden

Wij moeten nog even wachten (tot kerst, dan ben ik 20 weken) maar ik had sowieso al het idee om in de kerstboom lampjes te hangen die, wanneer we ze insteken, roze of blauw laten zien. Mochten de maatregelen dan nog steeds zo heftig zijn, kopen we leuke kerstballen in de kleur en geven die als cadeau af 😊

3 jaar geleden

Reactie op Tulpje

Wij moeten nog even wachten (tot kerst, dan ben ik 20 weken) maar ik had so ...
Oh wauw super leuk idee zeg!

3 jaar geleden

Reactie op Tulpje

Wij moeten nog even wachten (tot kerst, dan ben ik 20 weken) maar ik had so ...
Wat leuk bedacht, zo origineel! Krijg door jouw idee wel opeens heel veel zin in Kerst 😆