128 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Tulpje
Hahaha thanks! Ik ben zelf DOL op kerst dus qua planning hadden we dit niet ...
Is gewoon een oprechte win-win actie 😍😂
4 jaar geleden
Reactie op Belly
Wij houden hem gewoon hoor.. mijn familie en van me vriend.. als iemand ni ...
Tja, zo komen we met zn allen nooit van Corona af 😖 Als iedereen zo zou denken.....
4 jaar geleden
Dat ben ik het niet met je eens. Wij hebben hele lieve broers en zussen die ...
Maar neem aan dat het ze niet uitmaakt of het van een jongetje of een meisje is. Houd je gewoon aan de regels. Als je het niet voor jezelf doet, dan voor een ander. 9 mensen is teveel, dus dat kan niet. Houd het online, wacht tot de 20 weken echo of wat dan ook, maar wees een beetje meer sociaal.
4 jaar geleden
Dan mag ik hopen dat jullie buren niet klikken bij ‘overlast’.. want dan mo ...
Je gaat het zelf ook met 9 man doen 🤔 Iets met pot en ketel...
4 jaar geleden
Wij voelen zelf niks voor een gender reveal, maar vind het heel erg dat het voor mensen die dit wél willen niet door kan gaan zoals gepland 😓
Ik weet dan niet hoe groot jullie het wilden houden maar stel dat het om drie gezinnen gaat, is het misschien een idee om naar een mooie locatie in een park te gaan en ieder tegelijk (op afstand per gezin natuurlijk) een rook of confetti bom op te steken.. is net even wat persoonlijker dan een foto of online..
Hopelijk komen jullie eruit en wordt het alsnog een geslaagde reveal met een mooie herinnering 🥳
4 jaar geleden
Reactie op necs21
Enn? Wat is de uitkomst 😁
We krijgen een jongen!!! 💙
ik had absoluut geen voorkeur, we hebben al een dochtertje dus nu is het wel mooi in balans 😜
4 jaar geleden
Wij hebben een ballon gekocht en samen met mijn dochters hebben we die kapot geprikt. Mijn man heeft het gefilmd, voor whatsapp naar groepen/kenissen heb ik er een GIFje van gemaakt en naar dichte familie en vrienden heb ik het hele filmpje gestuurd nadat ze het gifje ontvangen hadden. :-)
4 jaar geleden
Maar neem aan dat het ze niet uitmaakt of het van een jongetje of een meisj ...
Klopt, maakt ook niet uit wat het geslacht is. Buiten dat is dat onze keuze en die van mijn ouders, schoonouders en broers en zus. Willen deze happening graag met elkaar delen.
Ook zijn er teveel mensen die paniek zaaien. Mensen die alleen al gaan testen bij een snotneus en geen andere klachten. Sommige wel of niet positief. Veel testen die niet eens kloppen. Mag niemand meer grieperig zijn of verkouden zijn? Alle virussen zijn ineens ‘dood’ en corona is het enige virus wat nog voortleeft.. en ja ik werk in de zorg! Mensen draven door!
Het Coronavirus was er de voorgaande jaren ook en vele griepdoden en zal de komende jaren ook blijven. Ga niet heel mijn leven op hold zetten waarbij ik mijn ouders en broers/zus niet meer zie dan alleen via beeldbellen. Neem aan dat jullie ouders straks ook gaan oppassen op jullie kinderen of naar het kinderdagverblijf gaan of ga je jezelf 24/7 isoleren de komende jaren?
4 jaar geleden
Je gaat het zelf ook met 9 man doen 🤔 Iets met pot en ketel...
Ik verwijt niemand iets. Ik bedoelde het niet vervelend. Denk dat jij mij verkeerd begrijpt. Bedoelde er alleen maar mee te zeggen dat ik hoop dat ze fijne buren heeft. Wij wonen in een dorp en gaan het om die reden bij mijn moeder thuis doen. Misschien iets beter lezen of vragen voor je zo’n opmerking maakt!
4 jaar geleden
Wij doen de geslachtsbepaling pas met 20 weken, omdat ik het 100% zeker wil weten voordat we het bekend maken! Wellicht dat dan de maatregelen alweer anders zijn. Maar we wilde een brandblusser laten vullen met blauw of roze, anders doen we er gewoon 2, 1 bij mijn ouders en 1 bij de schoonouders de rest sturen we dan wel een filmpje 💓💙
4 jaar geleden
Vandaag met een ballon gedaan en iedereen op videobellen erbij in groepen (op whatsapp kan je best met heel veel tegelijk bellen!) 💙
4 jaar geleden
Wij willen het met de hele familie vieren! Liefst met vuurwerk en al hihi, alleen we wachten af wat de prognose wordt over 2 weken. Is die nog heftig gaan we het anders doen.
Of we doen het met kerst en dan verzorgen wij zogezegd het dessert met hierbij de kleuren uiteraard.😜 het is dan iets anders en alleen met pa en ma maar wel heel leuk denk ik.