128 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Anoukk98
Wij doen de geslachtsbepaling pas met 20 weken, omdat ik het 100% zeker wil ...
Met 15 weken is het al 100% zeker. Maar dan wel dmv pretecho (zelf betalen)...
Wij horen het volgende week (dan 15 weken).
4 jaar geleden
Wij doen het gewoon aankomende woensdag op een parkeerplaats met een vuurpijl in België gehaald. K heb op onze ouders na(die zijn verplicht😉) aan de mensen die we hadden uitgenodigd eigen keus gelaten of ze erbij willen zijn of niet. Ruimte zat. Helaas geen borrel erbij maar het is niet anders
4 jaar geleden
Wij wilden niet per se een grote gender reveal, maar aangezien mijn familie niet in de buurt woont vonden we het zo raar om te appen: Het is een jongen!
Ik heb dus zelf een kruiswoord puzzel gemaakt met vragen over mij en mijn vriend die onze familie/vrienden in moesten vullen om erachter te komen wat het wordt!
Ze vonden het allemaal erg leuk 😍
4 jaar geleden
Reactie op Femke1991
Wij wilden niet per se een grote gender reveal, maar aangezien mijn familie ...
Wat een leuk idee en super creatief!
4 jaar geleden
Wij hebben een taart met roze of blauwe vulling en nodigen alleen een deel van het gezin van vriend en mij uit op afstand.
4 jaar geleden
Vandaag 2 uur in de keuken gestaan en zelf cupcakes met roze vulling gemaakt. Morgen doen we een rondje vrienden. De afgelopen week elke dag bij familie geweest met een confetti ballon 💗
4 jaar geleden
Reactie op Kimmetje90
Vandaag 2 uur in de keuken gestaan en zelf cupcakes met roze vulling gemaak ...
Mooie cupcakes! Veel plezier. 😊
4 jaar geleden
Wij hebben kraskaarten rondgestuurd. Hele leuke reacties op gehad en veel hebben het krassen gefilmd zodat wij mee konden kijken met hun reactie.