128 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op RianJimKleintje
Wij hebben kraskaarten rondgestuurd. Hele leuke reacties op gehad en veel h ...
Superleuk idee! Wij hadden eigenlijk geen gender reveal in gedachten, maar we willen wel iets doen met ons zoontje. Wij willen echter absoluut niks met roze of blauw. Daar zijn wij echt niet voor. Dus deze kaartjes zijn superleuk! Toen kwam ook het idee dat we dat dan maar meteen ook voor de rest van de familie moesten doen, want dan heb je toch kaartjes over. Ook wel leuk, omdat je in deze tijd dus niet makkelijk bij elkaar over de vloer kunt komen. Vooral mijn man zijn familie in Ierland hebben we nu al een jaar niet gezien. Op deze manier kunnen we hen er ook wat makkelijker bij betrekken. 馃槉
Ik heb dan echter niks aan deze Nederlandse kaartjes, want dat kunnen ze daar niet lezen. Even rondgekeken en je kunt gewoon alleen krasstickers kopen en zelf je kaartje maken. Aangezien wij het pas vlak voor Sinterklaas zullen weten met de 20 weken echo, gaan we kerstkaarten rondsturen met een krassticker erop waaronder dus staat of het een meisje of een jongen is. En we zeggen niet dat we dat gaan doen, dus het gaat een echte verrassing zijn. 馃榿 Vorige keer wilden we het niet weten, dus we gaan nu net doen alsof we dat deze keer weer gaan doen. 馃槄 Ik ben benieuwd.
4 jaar geleden
Reactie op RianJimKleintje
Wij hebben kraskaarten rondgestuurd. Hele leuke reacties op gehad en veel h ...
Oh wat super leuk!! Wij zitten ook nog in dubio wat te doen, maar ik vind deze echt heel erg leuk! 馃槂
4 jaar geleden
Reactie op Natasja1988
Wij doen het gewoon aankomende woensdag op een parkeerplaats met een vuurpi ...
Hoi mag ik vragen vanwaar je die pijl hebt? Ik heb op internet wel winkels gezien die het verkopen (20 shots) maar ik las dus dat ze aan de grenzen controleren op illegaal. Ik woon in Nederland. Of zijn deze gender pijlen niet illegaal??
4 jaar geleden
Wij hebben net besloten het met een raadsel/puzzel te doen.
Dat past bij ons en ook veel vrienden houden daar wel van.
Zo blijven we dicht bij onszelf en via videocall en/of app goed te doen 馃槉
ADMIN
4 jaar geleden
Hoi allemaal,
Houd het on-topic en respectvol. Ik verwijder een aantal reacties. Vergelijkingen met NSB'ers zijn hier een absolute no-go!
Succes.
4 jaar geleden
Mijn zoontje zou mee gaan naar de echo maar mag nu niet dus als we vanmiddag terug zitten in de auto blazen we een ballon voor hem op, die mag hij dan prikken als we hem bij m'n moeder ophalen.
Weet zij het ook meteen.
M'n zussen komen daarna een biertje (0.0 voor mij馃槆) drinken en ook een ballon prikken.
De rest bellen of appen we gewoon.
Ik ben wel mega benieuwd
4 jaar geleden
Reactie op ShannaEgging
Ik denk dat wij bij de opa's en oma's en ooms en tantes een ballon (waar da ...
Dit is een goed idee!