32 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben er een van de hema

4 jaar geleden

Nieuwe kopen/koken

4 jaar geleden

Ik heb een thermosfles die wel.heel de dag kokend warm blijft, is van de Blokker , ik heb altijd 1 gekookte thermosfles bij en 1 koud water flesje want anders is het te heet

4 jaar geleden

Fles water mee en poeder. Overal waar horeca is, is een magnetron in de keuken. Ik heb nog nooit gehoord dat men niet een flesje op wil warmen voor me. 😉

4 jaar geleden

Ik zou een ander kopen. Ik heb er een bij de DM in Duitsland gekocht die blijft wel twee dagen warm

4 jaar geleden

Wij geven gewoon het afgekoelde gekookte water met poeder. Het hoeft toch niet per se warm te zijn?

4 jaar geleden

Reactie op sabrina25

Ik heb een thermosfles die wel.heel de dag kokend warm blijft, is van de Bl ...
Die van mij is ook van de Blokker maar blijft dus maar een paar uur warm helaas.

4 jaar geleden

Reactie op StephKat

Wij geven gewoon het afgekoelde gekookte water met poeder. Het hoeft toch n ...
Dat heb ik nu inderdaad gedaan, alleen was meneer niet zo blij met een niet lekker warme fles.

4 jaar geleden

Die van mij blijft super lang warm als ik die sochtens erin doe heb ik zelfs savonds om 11 uur nog warm water. Mijne is van de action.

4 jaar geleden

of kan je jouw kindje niet laten wennen aan melk op kamertemperatuur? Dat lijkt mij nog gemakkelijker

4 jaar geleden

Wij hebben deze, heel erg tevreden mee. Neem wel vaak kokend water mee, als het water dan nog te heet is vraag ik bij een restaurantje ofzo wel wat koud water om erbij te mengen in de fles.

4 jaar geleden

Wij hebben deze en werkt perfect. Nemen hem altijd mee als we een dagje weggaan. En zelfs eind van de dag is het water nog heet. Ik vul hem altijd eerst met gekookt water, en dan gooi ik hem weer leeg en vul ik hem opnieuw. https://www.bol.com/nl/nl/p/leifheit-isoleerfles-coco-rvs-0-5-l/9200000042898325/?s2a=

4 jaar geleden

Reactie op Ifk8899

Wij hebben deze en werkt perfect. Nemen hem altijd mee als we een dagje weg ...
Goede tip! Ik ga deze even bekijken 😄

4 jaar geleden

Reactie op ikke en mn uk

Wij hebben deze, heel erg tevreden mee. Neem wel vaak kokend water mee, als ...
Bekijk Slimme Thermosfles met LCD temperatuur Display - Curver Isolatiefles 0,5 Liter - Dubbelwandige Thermosfles - Thermosbeker - Isoleerfles - Thermoskan - Travel Mug - bidon drinkfles - Koffiebeker - Drinkflessen - RVS - Smart Thermos - Metaal op: https://www.bol.com/nl/p/slimme-thermosfles-met-lcd-temperatuur-display-curver-isolatiefles-0-5-liter-dubbelwandige-thermosfles-thermosbeker-isoleerfles-thermoskan-travel-mug-bidon-drinkfles-koffiebeker-drinkflessen-rvs-smart-thermos-metaal/9300000029457575?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp deze bedoel ik 🤣🤣🙈

4 jaar geleden

Wij hebben de thermosfles van Mamaloes. Als ik er smorgens kokend heet water in doe. Kan ik het snachts nog gebruiken. Wij doen ook, thermos met heet water en een flesje koud water om te mengen. Onze zoon vind een lauw/ koud flesje ook niet lekker.

4 jaar geleden

Reactie op ikke en mn uk

Bekijk Slimme Thermosfles met LCD temperatuur Display - Curver Isolatiefles ...
Dit ziet er super handig uit!! Dankjewel

4 jaar geleden

Ik heb er 1 van contigo, blijft echt voor vijf uur kokend en koelt heeeeeel langzaam af. Wel dure dingen, maar gebruik hem ook vaak (pre baby)

4 jaar geleden

Die van de Action blijft ook super lang warm!

4 jaar geleden

Als je al warm water in de thermosfles doet en dan eerst weer leeg giet voor dat het gekookte water erin gaat is de fles al opgewarmd, dan koelt het gekookte water minder af als je het er in doet. Wellicht blijft het dan ook wat langer warm..

4 jaar geleden

Ik heb die van de action en heb hele dag heet water. De nachtfles is hij soms nog heet.