35 Reacties
5 jaar geleden
Ja ik heb hem van Prenatal en blokkeer , zitten gewoon speentjes in in ieder doos 1 , in 1 maat 1 luiers pak , knuffeltje , washandje , en tijdschriften , en nog wel meer leuke dingen
5 jaar geleden
Ik vond de blije doos leuk, maar de ouders van nu box van de Blokker vele malen leuker 😊
5 jaar geleden
Ik vond de blije doos leuk, maar de ouders van nu box van de Blokker vele m ...
Helemaal eens! Alleen toen ik eerste keer zwanger was was die nog van Etos (maar vooral steeds ouders van nu)
5 jaar geleden
Ik vond de blije doos leuk, maar de ouders van nu box van de Blokker vele m ...
Echt wat zat er allemaal in?
5 jaar geleden
Reactie op Chayenne-B
Je krijgt de blije doos pas vanaf 4 maanden toch?
Vanaf 13 weken. Zoals je in mijn topic ziet ben ik 14 weken :)
5 jaar geleden
Ik kan hem pas met 3 of 4 maanden ophalen, heb hem wel al besteld. Ik vond de blokker doos erg leuk, ook de boekjes zijn informatief en leuk om in te bladeren. De doos van de baby dump vond ik vooral praktisch er zat geen enkel reclame blad of folder in
5 jaar geleden
Reactie op mommytobe23
Echt wat zat er allemaal in?
In de ouders van nu zaten veel tijdschriften die echt leuk waren om te lezen en weinig reclame. Ook een bijtring, speentje van difrax, bijtring en nog veel meer wat ik alweer vergeten ben 😅. In de blije doos zat heel veel reclame, speentjes van Avent (vorige keer een flesje, dus dat had ik nu ook gehoopt), een rammelaar en een pak luiers van Pampers.
5 jaar geleden
In de ouders van nu zaten veel tijdschriften die echt leuk waren om te leze ...
Super leuk!!! Heb je nog meer dozen besteld? Ik zag laatst een topic met allemaal linkjes om dozen de bestellen
ADMIN
5 jaar geleden
Hoi!
Hier kan je ook verschillende gratis dozen en producten vinden: https://www.24baby.nl/zwanger/wat-regelen/gratis-babydoos-zwangerschapsboxen/
5 jaar geleden
Reactie op Roos | 24Baby
Hoi!
Hier kan je ook verschillende gratis dozen en producten vinden: https ...
Super deze zocht ik dus! Thanks Roos
5 jaar geleden
Reactie op mommytobe23
Vanaf 13 weken. Zoals je in mijn topic ziet ben ik 14 weken :)
Ahh vandaar, ik bijna 13 haha nog maar eventjes wachten dan!
5 jaar geleden
Reactie op mommytobe23
Super leuk!!! Heb je nog meer dozen besteld? Ik zag laatst een topic met al ...
5 jaar geleden
Reactie op VG87
Ik vond tot nu toe de box van de Baby-Dump echt het leukst. Rompertje, lepe ...
Klopt die is echt de leukste