35 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik heb hem van Prenatal en blokkeer , zitten gewoon speentjes in in ieder doos 1 , in 1 maat 1 luiers pak , knuffeltje , washandje , en tijdschriften , en nog wel meer leuke dingen

5 jaar geleden

Ik krijg toevallig net net de uitnodiging binnen dat ik hem kan ophalen, dus zal t je later laten weten.

5 jaar geleden

Ik vond de blije doos leuk, maar de ouders van nu box van de Blokker vele malen leuker 😊

5 jaar geleden

Ik vond de blije doos leuk, maar de ouders van nu box van de Blokker vele m ...
Helemaal eens! Alleen toen ik eerste keer zwanger was was die nog van Etos (maar vooral steeds ouders van nu)

5 jaar geleden

Paar dagen geleden bestel, hopelijk komt die snel binnen

5 jaar geleden

Ik vond de blije doos leuk, maar de ouders van nu box van de Blokker vele m ...
Echt wat zat er allemaal in?

5 jaar geleden

Mama’s van België. Waar kan ik de doos bestellen. Vroeger kreeg je die bij vk maar is nu niet meer.

5 jaar geleden

Je krijgt de blije doos pas vanaf 4 maanden toch?

5 jaar geleden

Reactie op Chayenne-B

Je krijgt de blije doos pas vanaf 4 maanden toch?
Vanaf 13 weken. Zoals je in mijn topic ziet ben ik 14 weken :)

5 jaar geleden

Grappig om te lezen dat sommige de Blokker doos leuker vinden, Deze vond ik persoonlijk niet zo leuk, zat vooral vol met tijdschriften en reclame. Ik vind de blijde doos dan leuker! Daar zit ook een heel pak luiers maat 1 in. Ipv een luier 😂

5 jaar geleden

Ik kan hem pas met 3 of 4 maanden ophalen, heb hem wel al besteld. Ik vond de blokker doos erg leuk, ook de boekjes zijn informatief en leuk om in te bladeren. De doos van de baby dump vond ik vooral praktisch er zat geen enkel reclame blad of folder in

5 jaar geleden

Reactie op mommytobe23

Echt wat zat er allemaal in?
In de ouders van nu zaten veel tijdschriften die echt leuk waren om te lezen en weinig reclame. Ook een bijtring, speentje van difrax, bijtring en nog veel meer wat ik alweer vergeten ben 😅. In de blije doos zat heel veel reclame, speentjes van Avent (vorige keer een flesje, dus dat had ik nu ook gehoopt), een rammelaar en een pak luiers van Pampers.

5 jaar geleden

In de ouders van nu zaten veel tijdschriften die echt leuk waren om te leze ...
Super leuk!!! Heb je nog meer dozen besteld? Ik zag laatst een topic met allemaal linkjes om dozen de bestellen

5 jaar geleden

Hoi! Hier kan je ook verschillende gratis dozen en producten vinden: https://www.24baby.nl/zwanger/wat-regelen/gratis-babydoos-zwangerschapsboxen/

5 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Hoi! Hier kan je ook verschillende gratis dozen en producten vinden: https ...
Is de ouders van nu box enkel voor Nederland?

5 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Hoi! Hier kan je ook verschillende gratis dozen en producten vinden: https ...
Super deze zocht ik dus! Thanks Roos

5 jaar geleden

Reactie op mommytobe23

Vanaf 13 weken. Zoals je in mijn topic ziet ben ik 14 weken :)
Ahh vandaar, ik bijna 13 haha nog maar eventjes wachten dan!

5 jaar geleden

Ik vond tot nu toe de box van de Baby-Dump echt het leukst. Rompertje, lepeltjes, bewaarbakjes en een drinkbeker. En geen onzinnige reclame 🙂

5 jaar geleden

Reactie op mommytobe23

Super leuk!!! Heb je nog meer dozen besteld? Ik zag laatst een topic met al ...

5 jaar geleden

Reactie op VG87

Ik vond tot nu toe de box van de Baby-Dump echt het leukst. Rompertje, lepe ...
Klopt die is echt de leukste