107 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op MaritMarit

Mijn zoontje slaapt sochtends altijd langer dan smiddags! Hij slaapt sochte ...
Dank voor je reactie! Denk dat we dat hier ook maar gaan proberen. Overigens hebben wij ook liefdevol geleerd in slaap te laten vallen mbv een slaapcoach. Die kwam ook met het verhaal van kort dutje 's ochtends en lang 's middags. Is dat ook door jullie slaapcoach aangeraden?

2 jaar geleden

Reactie op Nily01

Dank voor je reactie! Denk dat we dat hier ook maar gaan proberen. Overigen ...
Nee juist niet. Zij hebben iets van volg je kind. Sochtends na een kort dutje wakker maken wil niet zeggen dat er smiddags lang geslapen gaat worden, dus kans op oververmoeidheid. En het is makkelijker om het ochtend slaapje steeds iets op te schuiven en het middag slaapje uiteindelijk steeds meer in te korten wanneer je over gaat op 1 slaapje!

2 jaar geleden

Reactie op MaritMarit

Nee juist niet. Zij hebben iets van volg je kind. Sochtends na een kort dut ...
Aha oke, goed te weten. Thanks voor het delen! Vind het ook best zielig om haar wakker te maken. Slaapt ze eindelijk lekker, maak ik haar wakker馃檲 En heb idd wel gemerkt dat het niet echt garantie geeft op een lang middagdutje.

2 jaar geleden

Dit topic heb ik alweer een hele poos geleden opgestart, en was benieuwd hoe het nu met de club van nachtbrakers is! Hier helaas nog steeds een slechte slaper. In z'n eigen bed wordt ie nog zeker 3 keer wakker en zijn we wel ff bezig met hem weer in slaap krijgen. Bij ons in bed wordt ie maar 1 x wakker, dus daar slaapt ie inmiddels al een tijdje haha. Ben benieuwd naar jullie kids!

2 jaar geleden

Reactie op MaritMarit

Dit topic heb ik alweer een hele poos geleden opgestart, en was benieuwd ho ...
Hier eigenlijk goed. We hebben 1 online sessie gedaan bij slaaptipsvoorbaby鈥檚 en hebben drie nachten geploeterd maar sindsdien slaapt hij door! Als hij niet goed gegeten heeft moet er snachts toch nog een fles in maar dat is zelden. Ook heel soms wordt hij rond 2u wakker en kan dan ook echt twee uur spelen. Maar over het algemeen ineens een goede slaper. De uurverandering as wel even pittig hier!

2 jaar geleden

Reactie op gudruny

Hier eigenlijk goed. We hebben 1 online sessie gedaan bij slaaptipsvoorbaby ...
Ahh en wat moet ik me voorstellen bij 3 nachten geploeterd? Wat hebben jullie gedaan? Fijn dat het beter gaat!