Hi iedereen 馃憢
Ons dochtertje die nu in april 3 wordt is in januari ingestapt in het instapklasje. Ze is nog niet elke week naar school gegaan sinds januari omdat ze vaak ziek was 馃 馃
Haar juf had eens gevraagd of wij haar ogen al is getest hadden (zicht) omdat ze de indruk had dat zij misschien niet zo goed kan zien. Wij stonden perplex want dit zouden de zelf al lang opgemerkt moeten hebben maar goed, we hebben haar ogen laten testen bij kind en gezin (cb) uit die resultaten bleek er niks aan de hand te zijn met haar oogjes, alles was perfect (zoals we wel al dachten)
Nu vandaag ben ik haar gaan ophalen en vroeg ze plots of we het zien zitten dat ze daar eens op school haar oogjes en oren zouden laten nakijken door CLB. Terwijl ik na haar oogtest al had gemeld bij haar dat alles in orde was.
Waarom denkt ze dit: tijdens het kring gebeuren in de klas zit ons meisje vaak gewoon te babbelen ipv echt te luisteren naar wat de juf te zeggen heeft.
Op de speelplaats wanneer de juf klapt om op de gele lijn te gaan staan moeten ze haar dat 2x herhalen omdat zij soms gewoon blijft verder spelen.
Zij is btw nooit naar de kinderopvang geweest dus naar school gaan vindt ze ge wel dig!
Ik ben eigenlijk echt gefrustreerd nu dat ze er weer over begon en zo鈥檔 argumenten aanhaalt. Is die niet normaal voor een kind van nog geen 3j?? 馃槄馃槄馃槄 dat ze enkel wilt spelen?? Jezus is het daar een leger of wat is het probleem!?
Zo moest ik even van mij afschrijven 馃珷