10 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb de minipil me productie loopt er niet terug van

5 jaar geleden

Ik neem sinds eergisteren de mini pil. Volgens mijn gynaecologe heeft dit helemaal geen effect op de productie en ben je toch goed beschermd.

5 jaar geleden

Klopt de minipil is vanaf 4 weken icm borstvoeding. Alleen de combipil mag vanaf 6 weken, en vroeg me af of vrouwen die deze slikken de productie minder zien worden of juist niet

5 jaar geleden

De gynaecoloog zei alvast dat enkel de minipil kon als je borstvoeding geeft, van andere anticonceptie neemt de productie af.

4 jaar geleden

Kun je de pil gaan slikken, zonder dat je ongesteld bent geworden?

4 jaar geleden

Reactie op Marianne0104

Kun je de pil gaan slikken, zonder dat je ongesteld bent geworden?
Ja volgens mij wel

4 jaar geleden

Ben namelijk ook nog niet ongesteld geweest en mocht aanvankelijk vorige week beginnen maar nog niet gedaan, twijfel nog met de hormonen, bang hoe ik erop ga reageren en met doorgeven aan mn kleintje

4 jaar geleden

Bij mij was het advies van de huisarts de gewone pil (vanaf 6 weken) en van de verloskundige de minipil. De verloskundige was het ook niet eens met het advies van de huisarts.. Weet het dus nog niet zo goed..

4 jaar geleden

Reactie op Ikke91

Bij mij was het advies van de huisarts de gewone pil (vanaf 6 weken) en van ...
Ja hier dus ook, vind het ook beetje dubbel en ben gewoon bang hoe ik er op reageren ga enzo

5 maanden geleden

Hi Manndy, ik was eventjes benieuwd of je destijds nog bent gestart met de combinatiepil en hoe dit is gegaan met de borstvoeding? Ik loop nu tegen hetzelfde aan namelijk.