Diarree

Florida
14 dagen geleden
Volgen
Hey, Beetje gekke vraag. Maar ik ben pas 4 weken en 2 dagen. En heb een beetje van die vage klachten. Zere onderrug. Maar nu net ineens mega diarree (zonder misselijkheid) terwijl ik niet iets raars heb gegeten ofzo. Kan dat van de zwangerschap komen? Of is dit echt puur toeval? Ik heb dit echt nooit.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
10 reacties
An88
14 dagen geleden
Hi meid , is normaal. Ik heb dit ook al een paar dagen !
  • Rapporteren
Liekliek
14 dagen geleden
Hier precies hetzelfde in de ochtend. Geen misselijkheid maar wel diarree... hoort er misschien bij??
  • Rapporteren
ilonaluthart
14 dagen geleden
Heej meid, ik heb er ook last van en bij mijn 2 vorige zwangerschappen ook. Je darmen worden opzij gedrukt omdat je baarmoeder gaat groeien.
  • Rapporteren
Florida
14 dagen geleden
Reactie op ilonaluthart
Heej meid, ik heb er ook last van en bij mijn 2 vorige zwangerschappen ook. Je darmen worden opzij gedrukt omdat je baarmoeder gaat groeien.
Maar ook al bij 4 weekjes?
  • Rapporteren
Juliet_89
14 dagen geleden
Herkenbaar! Hier ook diaree en de hele tijd darm krampen. Hoort er bij
  • Rapporteren
Svaec
14 dagen geleden
Hi ja heel erg herkenbaar ik ben ook pas 4 weken maar heb er ook al last van hoor
  • Rapporteren
DRF21
14 dagen geleden
Hoi ik begin er nu bij 4+5 ook last van de krijgen. Maar het is bij mij ook steeds een rare kleur gisteren caramelvla en net groen, net baby poep🙈 is dit normaal?
  • Rapporteren
loyal
14 dagen geleden
Ik had hier ook gister last van! Diarree en darm krampen!
  • Rapporteren
Sannetjuh
13 dagen geleden
Hai! Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik 4 weken zwanger ben, en ik heb al (achteraf gezien) sinds de innesteling last van diarree.. Elke nacht weer.. Had ik in m'n vorige zwangerschap ook en dat is ook goed gekomen..
  • Rapporteren
Eva_L
12 dagen geleden
Een beetje een gekke vraag misschien maar ook wel toepasselijk bij dit onderwerp: hebben jullie ook het gevoel dat als je moet plassen dat je dan meer druk moet zetten om alles uit je blaas te krijgen?
  • Rapporteren