9 Reacties

5 jaar geleden

Nee hoor kan gewoon weg. Eventueel de plastic zak en/of de doos van de reiswieg is wel handig om te bewaren als je de reiswieg wilt bewaren voor een aantal jaar. Dan is hij net wat frisser weg te leggen op zolder oid

5 jaar geleden

Gewoon weg gooien. Mijn reigwieg heb ik na gebruik in plastic zakken gedaan en opgeborgen. 6 jaar later weer uit het plastic gehaald en na een sopje (zoals je altijd doet) weer goed voor gebruik

5 jaar geleden

ik heb die wel gehouden bij mn eerste kindje..Dan kan je alles terug mooi in de doos op zolder bewaren.

5 jaar geleden

Ik zou het bewaren vaak als er iets mis is in de tijd van de garantie vragen ze je het retour te sturen in de orginele doos.

5 jaar geleden

Weggegooid.. als ik van alles de dozen moet bewaren kan ik beter een 2e huis kopen😂😜

5 jaar geleden

Je hoeft voor garantie echt niet de originele verpakking te hebben. Vaak is dit handig voor leverancier, maar de garantie vervalt niet als je geen originele doos hebt. Lekker weg doen en als hij over een tijdje opgeborgen kan worden gewoon in afsluitbare zakken of iets stoppen zodat het schoon en mooi blijft.

5 jaar geleden

Je hoeft het voor de garantie niet te bewaren, maar wij hebben ze wel bewaard op zolder om handig in op te bergen. Mits daar ruimte voor is natuurlijk.

5 jaar geleden

Reactie op Kayleighesmee

Ik zou het bewaren vaak als er iets mis is in de tijd van de garantie vrage ...
Ik denk dat ze ook vast wel begrijpen dat niet iedereen plaats heeft om óveral de dozen van te bewaren. Wij gooien alle dozen weg. Staat nu in de schuur, als straks alles uitgepakt is en in elkaar staat gooien we alles in de auto en brengen we het in 1 keer weg.

5 jaar geleden

Oh en het gedeelte van de wandelwagen wat pas later gebruikt wordt laten we wel nog in de doos, staat op zolder niet in de weg.