8 Reacties

4 jaar geleden

Je hebt een speciale schoonmaakborstel voor de dr Brown fles😉. Zelf haal ik ze na elke voeding helemaal uit elkaar en ga ik er met de borstel doorheen (kun je bij alle onderdelen van de fles gebruiken). Daarnaast kook ik de flesjes ook nog regelmatig uit..

4 jaar geleden

Ik heb gewoon een random flessenborstel elke avond doe ik de flessen schoonmaken met wat afwasmiddel en steriliseren met het apparaat van dr brown

4 jaar geleden

Ik spoel ze tussendoor af met koud water en was ze 1x per dag af met afwasmiddel. Volgens mij mag je de flessen niet uitkoken (behalve de spenen).

4 jaar geleden

Ik doe ze na elk gebruik eerst afspoelen met koud water, daarna gelijk met warm water, afwasmiddel en een flessenborstel. Ongeveer om de dag doe ik ook de speentjes en ringen steriliseren in de magnetron samen met zijn Bibs spenen.

4 jaar geleden

Reactie op KSM1989

Ik spoel ze tussendoor af met koud water en was ze 1x per dag af met afwasm ...
Klopt je mag ze niet uitkoken dat had ik ook gelezen. Vandaar dat ik me afvraag hoe iedereen het dan doet

4 jaar geleden

Reactie op fullmoon

Ik doe ze na elk gebruik eerst afspoelen met koud water, daarna gelijk met ...
Hoeveel minuten laat je ze in de magnetron

4 jaar geleden

Na de voeding doen wij: Koud afspoelen Warm afspoelen Met dreft in soppen met de speciale afwasborstel die te koop is Warm afspoelen Koud afspoelen Laten drogen op een theedoek op het aanrecht S avonds gaat alles in de magnetron sterilisator