6 Reacties

2 jaar geleden

Ohja hij is net 1,5.. dus dat belooft wat 😆

2 jaar geleden

Hier net zo... En vooral als hij geen tv mag kijken. Hij wil de hele dag door muziek luisteren 🙈

2 jaar geleden

Mijn dochter is net 2 dagen (even afkloppen) weer haar vrolijke zelf maar ze is zeker een maand hysterisch geweest. Continu huilen, ook de nachten, ik mocht geen stap van d'r verzetten en er hoefde maar verkeerd gekeken te worden en ze was er al klaar mee en begon te gillen op volume hardcoreconcert. Uiteindelijk heb ik haar in een echte driftbui even op de gang gezet om uit te razen. Ik ben alleenstaand en wanneer ze bij vader was kreeg ik berichtjes dat ze zo mooi rustig is, heel frustrerend vond ik dat. Heel veel sterkte en hou vol! Er komt een keer een einde aan deze fase

2 jaar geleden

Zeker heel herkenbaar, hier ook zo, en ook vooral bij mij als moeder. Naar buiten gaan helpt hier ook. Het voelt echt even als het doorploeteren van een zwáre fase.

2 jaar geleden

Hier ook hoor! Leef ook met je mee🙈 wat een dramaqeeun hebben wij en dan vooral bij mama. Liepen gister in het bos..was heerlijk stil.. nou het hele bos heeft het geweten😅 krijgt haar zin niet en zet het dan op het krijsen. Ook in de winkels, op straat, maakt haar niet uit. Mij ook niet gelukkig. Krijg ook heel vaak rare gezichten van buitenaf. En de tekst van.. ahhh joh geef dat kind toch wat ze wil.. uhm nee is nee

2 jaar geleden

Hihi hier ook! Het is gelukkig wel een beetje op z’n eind. Nu 6 nachten geen terror aanval meer! Overdag wel nog flink uittesten en driftbuien. Naar buiten gaan helpt dan inderdaad. Heb ook ontdekt dat het helpt als ik tijdens zo’n bui op mijn knieën ga zitten, rustig blijf en haar naar me toe laat komen voor een knuffel. Soms kost dat best veel moeite, maar het loont echt, ze wordt sneller rustig. Ik probeer me echt voor te stellen hoe het voor haar kan zijn, die enorme emoties die ze nog niet kan plaatsen.