5 Reacties

één jaar geleden

Hey! Ik herken dit heel erg van mijn zoontje die toevallig ook in april 2 word. Hij laat zich ook nooit troosten. Door niemand dus ook niet door papa of opa oma. Ik heb helaas geen tips. Ik doe precies hetzelfde als wat jij doet. Het is echt heel lastig en zielig 😔 hij is nooit echt een knuffelaar geweest dus denk dat het een beetje zijn karakter is.

één jaar geleden

Reactie op alinayaz

Hey! Ik herken dit heel erg van mijn zoontje die toevallig ook in april 2 w ...
Ja precies wat jij schrijft herken ik ook weer! Nooit echt een knuffelaar geweest! Echt zo ingewikkeld!!

één jaar geleden

Hai! Ik heb dit zelf niet met mijn zoontje,maar lees veel over hecthing en troosten voor mn vak. Volgens mij doe je het helemaal goed, ondanks dat je je onmachtig voelt! Je blijft in de buurt, je benoemt dat je er voor m bent en hij een knuffel mag komen halen als hij dat wil. Je erkent zn gevoel en maakt dat niet weg. Je zou nog kunnen proberen of hij wel zn favo knuffel wil op zo'n moment om zichzelf te sussen.

één jaar geleden

Ow en op zijn hoogte naast m gaan zitten,zodat ie geen drempel voelt toch naar je toe te komen als hij dat wil.

één jaar geleden

Ik ga dan op de grond zitten, of op knieën zodat ik even groot ben, en dan komt hij vanzelf bij me....