15 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou ze de eerste keer gewoon wassen en ophangen. Of je kan even kijken bij babykleding die je het minst mooi vind of ze krimpen

3 jaar geleden

Ik heb alles gewoon in de droger gedaan, we hebben sinds kort dan wel een warmtepompdroger, ik gooi hier alles in en tot nu toe niets gekrompen. Hiervoor een condens droger en daar zijn wel wat dingen in gekrompen😅

3 jaar geleden

Zou het gewoon ophangen, over het algemeen is de droger niet goed voor kleding en ik vind dat het altijd lekkerder ruikt als het gewoon opdroogt🤭 helemaal voor de eerste keer wassen heeft het ook geen haast dus waarom zou het in de droger moeten?

3 jaar geleden

Dit lijkt mij afhankelijk van de stof. Maar kijk naar de wassymbolen. afhankelijk daarvan steek ik het in de droogkast. stof is veelal zachter 😊

3 jaar geleden

Ik gooi eigenlijk echt alles in de droger. Nog nooit iets gekrompen ofzo. Maar bij ons zoontje de eerste keer wassen alles opgehangen en nu als ik ga wassen ga ik het weer ophangen. In de loop van de tijd gaat het ook gewoon weer mee in de droger, maar vind het super schattig en leuk om al die mini kleertjes op te zien hangen aan het droogrek 🙈🤣

3 jaar geleden

Hier ook gewoon alles in de droger gedaan. (Wel een warmtepomp droger) Ik vind dat bij het ophangen alles wat harder wordt en als het uit de droger komt alles lekker zacht is. Onze eigen kleren gooi ik ook altijd allemaal in de droger. Er is niks gekrompen hoor 😀

3 jaar geleden

Droger kan, mits de stof het toelaat. Maar houdt rekening met stofjes waar stretch in zit. Deze vezels smelten snel in de droger, waardoor de stretch uit de kleding gaat. Aan de lucht laten drogen ( hangend/liggend) en dan zachtjes strijken met wat stoom, maakt het ook heerlijk zacht voor de tere huidjes.. 👶🏼👶🏾👶🏻👶🏿👶🏽

3 jaar geleden

Ik laat het drogen op het rekje

3 jaar geleden

De dure merk kleding hang ik uit, de basics zoals Hema, H&M, etc. doe ik in droger. Soms wel iets gekrompen maar kocht ik groter maatje. Echt fijn en sneller om hele bulk in droger te gooien! (Wel warmte pomp droger, dus minder hete temperatuur).

3 jaar geleden

Ik heb helemaal geen droger nog nooit een gehad denk ook niet dat ik hem ga missen. We kopen een extra rekje erbij (droogruimte genoeg) dus alles gaat gewoon op het rekje

3 jaar geleden

Droger, wij hebben een speciaal "baby-protect" programma erop, wat ziektekiemen doodt. Betekent alleen wel, dat de drogertemperatuur hoger is, dus zal niet alles in de droger gooien:) Ik zou inderdaad ook een maatje groter kopen voor het geval dat. Wij hebben alleen een keuken om kleding op te hangen om te drogen, dus zit er niet op te wachten elke dag daar kleding te hebben hangen. Oon niet zo lekker met koken:)

3 jaar geleden

Ik ga het laten drogen op een wasrek, de kleding dan. Vind dat het dan mooier blijft.

3 jaar geleden

We hebben juist heel snel na de geboorte van onze eerste droger gekocht! Het was niet te doen met was constant in de woonkamer te hangen nog in kraamweek. Toen ik nog zwanger was de eerste was op het rek buiten laten drogen was heerlijk, maar het was ook zomer hihi. Nu gooi ik alles (behalve wol en kwetsbare stoffen) in de droger. Wel wassen in 30 graden en drogen ook in lagere temperatuur.

3 jaar geleden

Wij hebben een warmtepomp droger, de temp is minder hoog, dus eigenlijk alles kan erin.

één maand geleden

Reactie op mieke12

Hier ook gewoon alles in de droger gedaan. (Wel een warmtepomp droger) Ik ...
Op welk programma?