11 Reacties

5 jaar geleden

Hi! Ik heb dit ook af en toe. Heb vooral het gevoel dat ik het heb als ik mezelf wat druk maak of iets te snel doe. Vaak als ik wat rustiger aan doe of even ga zitten en rustig adem zakt het wel weer weg. Het heeft ook wel eens de hele dag aangehouden. Ik ben er zelf nooit voor naar de dokter geweest want voelt voor mij ook niet echt als nood.. Als je je er niet gerust bij voelt kan je natuurlijk altijd even bellen!!

5 jaar geleden

Een neusspray gebruiken wil ook wel eens helpen dat het open gaat staan.

5 jaar geleden

Ik had dit heel erg vorige week en heb de huisarts gebeld. Bleek dat ik mijn oren uit moest laten spuiten. Daarna begon het na een dag alweer. Ik heb hooikoorts en sinds ik zwanger ben niks meer geslikt, dus nu toch maar aan de (veilige) neusspray en tabletten op recept van huisarts en dat begint nu wat te werken. Weet niet of je gevoelig bent voor pollen? Of wellicht last kan hebben van wat vocht achter je trommelvlies?

5 jaar geleden

Reactie op kirstenkirs

Hi! Ik heb dit ook af en toe. Heb vooral het gevoel dat ik het heb als ik ...
Bedankt voor je reactie! Helaas is dat het bij mij niet. Ik ben ook al met verlof en doe inderdaad al rustig aan. Denk inderdaad toch maar even bellen. 😊

5 jaar geleden

Reactie op Nora26

Ik had dit heel erg vorige week en heb de huisarts gebeld. Bleek dat ik mij ...
Ik dacht ook meteen: oh ik zal me oren wel weer moeten laten uitspuiten, maar dit gevoel is anders dan wanneer me oren echt dicht zaten. Nu dat ik lees over jou hooikoorts, denk ik echt meteen: ja! Dat is echt een hele goede. Ik heb elk jaar last er van, maar meestal pas in het voorjaar. Nu zijn natuurlijk de afgelopen dagen wat warmer geweest dus kan het heel goed kunnen. Ik heb ook wat ‘waterige’ ogen, dus eigenlijk valt het helemaal op ze plek 😅 Morgen toch maar ff de huisarts bellen, misschien kan ik dan ook inderdaad iets krijgen op recept veilig voor de baby. Bedankt voor je reactie, was hier zelf helemaal nog niet opgekomen! 🥰 super bedankt!

5 jaar geleden

Ik heb ook vaak dat mijn oor precies verstopt zit en ik mezelf hoor praten dan 🙊 ik weet niet of dat hetzelfde gevoel is? Ik heb het al een aantal keer gehad tijdens de zwangerschap en het gaat dan ineens weer weg..

5 jaar geleden

Reactie op DelphineK

Ik heb ook vaak dat mijn oor precies verstopt zit en ik mezelf hoor praten ...
Oh ja ik herken wel wat je zegt. Dat heb ik ook inderdaad als ie dicht zit. Ik heb alleen nu niet echt het gevoel dat er een prop zit. Het is meer alleen echt een bepaalde druk en geluiden klinken heel schel. Gekke zwangerschap kwaaltjes 😋

5 jaar geleden

Oh ja ik herken wel wat je zegt. Dat heb ik ook inderdaad als ie dicht zit. ...
Toen ik het een aantal weken terug had, moest ik toevallig bij de dokter zijn dus had het daar eens nagevraagd. Hij kon eigenlijk ook niets zien, dus geen prop! Gisteren had ik het plots weer, blij om te horen dat het ook weer 1 van die rare kwaaltjes zal zijn 🙊

5 jaar geleden

Reactie op DelphineK

Toen ik het een aantal weken terug had, moest ik toevallig bij de dokter zi ...
Dat stelt mij dan ook weer gerust inderdaad dat ik denk oh het zal wel de zwangerschap zijn haha

5 jaar geleden

Voor vanmiddag toch maar even een afspraak gemaakt bij de dokter 😁

5 jaar geleden

Oh grappig hier heb ik ook last van! Ik wist niet dat het door de zwangerschap kon komen wou al een afspraak maken om mijn oren te laten uitspuiten