4 Reacties
één maand geleden
Ja hoor! Hier ook een hele drukke dochter van 3,5 jaar. Ze commandeerd ook erg veel. Als ik bv een bak kwark voor mezelf maak. Zegt ze :zo is het genoeg mama. Niet teveel hoor! 😅😂 ze is ook heel snel uitgekeken op alles wat we doen. Ben blij als het halfjaar gauw voorbij gaat en ze naar school gaat 🙈 (haar vader heeft trouwens ook adhd ,dus misschien ook daarmee te maken) als ik andere kinderen zie zijn ze vaak zoveel rustiger. Ze heeft ook nog een broertje van 1,5 jaar oud. Dus dat maakt het ook wel erg druk bij elkaar vind ik
17 dagen geleden
Misschien ook wel een beetje de leeftijd.. wij hebben een zoontje met een heel erg lief, gevoelig en zacht karakter, maar ook hij kan zó ontzettend druk zijn als hij thuis in z’n comfort zone is. Alles 10x herhalen tot je eindelijk luistert, door je heen tetteren etc… denk dat het ook een beetje bij de leeftijd hoort misschien en ze sommige ‘regels’ gewoon nog niet altijd goed kunnen toepassen (zoals even ergens op wachten, niet door iemand heen praten etc)
16 dagen geleden
Heel erg herkenbaar! Ik zeg ook vaak voor de grap dat ik haar even ga uitlaten ipv de hond. Ze moet dan echt even fietsen of een eind lopen, wil ze een beetje rustig zijn. Ze kan ook wel rustig zijn afentoe, maar dan kleurt ze oid. En verbaal is het echt non stop. Ze blijjjft maar praten, hele verhalen of liedjes zingen. Doe je met haar mee; ik kan het beter jij lekker nieeet neh neh neh 😂 maar dat zegt ze dan wel met een glimlach op haar gezegd. Afentoe wil ik haar wel eens achter het behang plakken en raak ik zelf overprikkeld van hoe druk ze is…
Buitenshuis is ze vaak erg verlegen en oogt ze heel rustig, totdat ze enigszins op haar gemak is dan gaat ze weer los
12 dagen geleden
Heel herkenbaar. Echt vermoeiend haha. Want owee als ik niet reageer. Al is het maar. Uhu. En ook inderdaad heel veel zingen. Mond staat niet stil. Ook zoveel fantasie! In de klas doet ze dat ook niet. Dan is het een lief meisje wat ze zouden vergeten dat ze er is. Wat!? Onze oren flapperde toen we dat hoorde haha. Tips... nee. Ja voor de tv is ze stil😅