10 Reacties

5 jaar geleden

Staat het er niet op? Ik weet sowieso niet wat het is haha

5 jaar geleden

Ik ken het ook niet, maar als het een kant en klaar product uit een Nederlandse winkel is, kun je er meestal vanuit gaan dat eventuele eieren gepasteuriseerd zijn

5 jaar geleden

Ik weet bijna zeker dat het schuim afgebakken is in de oven dus daardoor niet rauw. Anders even checken bij de lokale bakker..

5 jaar geleden

Ik heb het net bij een begrafenis op en er toen niet over nagedacht. Het kwam van een bakkerij😊

5 jaar geleden

Ik zie in een recept dat het op 80 graden gedroogd word, het opgeklopt eiwit. Eigenlijk gaan de bacteriën pas dood bij 100 graden. Maar zou me er niet te druk om maken

5 jaar geleden

Reactie op tessa13696

Ik zie in een recept dat het op 80 graden gedroogd word, het opgeklopt eiwi ...
Oké zolang ik nergens last van krijg zal het wel meevallen idd

5 jaar geleden

Rauw ei kan salmonella infectie bij jou veroorzaken en daar kun je als je zwanger bent zieker van worden dan dat je niet zwanger bent. Het is gelukkig niet schadelijk voor de baby. Ik let wel op dat ik geen rauw ei eet maar heb geen paniek als het toch een keer gebeurd. Hoe vaak wordt je nou ziek van een rauw ei? Toch?

5 jaar geleden

Ik heb het net bij een begrafenis op en er toen niet over nagedacht. Het kw ...
Grote kans dat een bakkerij gebruik maakt van gepasteuriseerde eieren, dan hoef je je sowieso geen zorgen te maken.

5 jaar geleden

Dyonaisetaart kun je gewoon eten hoor. Is een schuimtaart met slagroom. En van mijn favorieten!!

5 jaar geleden

Reactie op Margg

Dyonaisetaart kun je gewoon eten hoor. Is een schuimtaart met slagroom. En ...
Oké dat is fijn om te lezen!! Dank je!!