23 Reacties

5 jaar geleden

Was de echo inwendig of uitwendig? Want met 6 weken was het inwendig bij mij echt al zoeken. Daarnaast klopt het hartje vaak ergens tussen week 6 en 7. Dus dat komt vast goed ❤️❤️

5 jaar geleden

Pff spannend. Ik heb zaterdag ook een inwendige echo gehad met 6+4 en daar was echt duidelijk een kloppend mini hartje te zien! Hopelijk zien ze op de volgende echo een kloppend hartje! Succes met wachten! 🖤

5 jaar geleden

Waarom hebben ze dan niet uitwendig gekeken? Bij mij ligt het aan de ligging van men baarmoeder. Komt wel goed bij jou

5 jaar geleden

Reactie op MrsFlamingo

Was de echo inwendig of uitwendig? Want met 6 weken was het inwendig bij mi ...
Inwending! We gaaaan hier flink duimen♥️

5 jaar geleden

Reactie op -liefsxx-

Inwending! We gaaaan hier flink duimen♥️
Ik duim voor je mee!!

5 jaar geleden

Waarom hebben ze dan niet uitwendig gekeken? Bij mij ligt het aan de liggin ...
Vreemd inderdaad dat ze dit zelf niet als optie bieden om het uitwending te proberen. Hoop het zoo! 🤰🍀

5 jaar geleden

Geen ervaring mee, ik had zelf een uitwendige echo maar ik zie toch échtwel een mooi vruchtzakje met inhoud. Komt goed meid, ik duim voor je ♥️♥️

5 jaar geleden

Ik heb op 6+4 een uitwendige echo gehad. Was niet evident te vinden, maar hebben het hartje heel mooi horen klopen en zelfs ook gezien! 😍 Volgende week heb ik op 7+4 een inwendige echo 🤞

5 jaar geleden

Jemig wat een vroege echo’s hebben jullie! Is dat standaard of hebben jullie eerder een miskraam gehad oid?

5 jaar geleden

Hier echo 6+4 en ook in het hoekje geplakt wel kloppend hartje! Vrijdag weer echo en dan 8 weken

5 jaar geleden

Ik heb maandag ook echo gehad bij 6+4. Was inwendig. Was even zoeken. Het zat ook in een hoekje. Wel het hartje zien kloppen.

5 jaar geleden

oww spannend!! ik heb as. maandag mijn eerste echo met 6+4 ben heel erg benieuwd!

5 jaar geleden

Dit was mijn echo.. volgens haar 4,5 week.. zou dit kloppen?

5 jaar geleden

Wij hadden de eerste met 5+5, was eerst ook goed zoeken, maar eenmaal gevonden was er ook een duidelijk kloppend hartje... heel veel succes volgende week, dan zal er waarschijnlijk een duidelijker plaatje zichtbaar zijn 🍀

5 jaar geleden

Spannend.. Wij hadden gisteren ook een echo, inwendig en er was ook alleen iets heeeeel kleins te zien. Of het is gestopt met groeien, of we zijn heel kort zwanger.. Moeten nu ook afwachten op volgende week 😪

5 jaar geleden

Ik heb het zaterdag, dan 6+6, wat is standaard inwendig of uitwendig? Het is mijn eerste zwangerschap en eerlijk gezegd wist ik niet dat ze t ook inwendig doen, is dat pijnlijk?

5 jaar geleden

Reactie op Annepanne19

Ik heb het zaterdag, dan 6+6, wat is standaard inwendig of uitwendig? Het i ...
Inwendig voel je niks van. Het is effe ongemakkelijk, het gevoel, maar pijnlijk is het absoluut niet!

5 jaar geleden

Waarom krijgen jullie zo vroeg al een echo?

5 jaar geleden

Wij ook precies hetzelfde verhaal. Met volle blaas en zowel inwendig als uitwendig nauwelijks wat te zien. Volgens mijn laatste menstruatie zat ik op 7+5. Maar eigen berekening ben ik nog niet zover. Later zag ze wat flikkeren en dat kon het hartje zijn. Nu gaan we donderdag as weer kijken, dan ben ik 8+3. Een week vol spanning. Hopelijk Dan wat meer te zien

5 jaar geleden

Waarom zo vroeg een echo? Ik mag het pas met 8 weken..?