23 Reacties
5 jaar geleden
Was de echo inwendig of uitwendig? Want met 6 weken was het inwendig bij mij echt al zoeken. Daarnaast klopt het hartje vaak ergens tussen week 6 en 7. Dus dat komt vast goed ❤️❤️
5 jaar geleden
Waarom hebben ze dan niet uitwendig gekeken? Bij mij ligt het aan de ligging van men baarmoeder. Komt wel goed bij jou
5 jaar geleden
Reactie op -liefsxx-
Inwending! We gaaaan hier flink duimen♥️
Ik duim voor je mee!!
5 jaar geleden
Geen ervaring mee, ik had zelf een uitwendige echo maar ik zie toch échtwel een mooi vruchtzakje met inhoud. Komt goed meid, ik duim voor je ♥️♥️
5 jaar geleden
Hier echo 6+4 en ook in het hoekje geplakt wel kloppend hartje! Vrijdag weer echo en dan 8 weken

5 jaar geleden
Ik heb maandag ook echo gehad bij 6+4. Was inwendig.
Was even zoeken. Het zat ook in een hoekje. Wel het hartje zien kloppen.
5 jaar geleden
oww spannend!! ik heb as. maandag mijn eerste echo met 6+4 ben heel erg benieuwd!
5 jaar geleden
Wij hadden de eerste met 5+5, was eerst ook goed zoeken, maar eenmaal gevonden was er ook een duidelijk kloppend hartje... heel veel succes volgende week, dan zal er waarschijnlijk een duidelijker plaatje zichtbaar zijn 🍀
5 jaar geleden
Ik heb het zaterdag, dan 6+6, wat is standaard inwendig of uitwendig? Het is mijn eerste zwangerschap en eerlijk gezegd wist ik niet dat ze t ook inwendig doen, is dat pijnlijk?
5 jaar geleden
Reactie op Annepanne19
Ik heb het zaterdag, dan 6+6, wat is standaard inwendig of uitwendig? Het i ...
Inwendig voel je niks van. Het is effe ongemakkelijk, het gevoel, maar pijnlijk is het absoluut niet!
5 jaar geleden
Wij ook precies hetzelfde verhaal. Met volle blaas en zowel inwendig als uitwendig nauwelijks wat te zien. Volgens mijn laatste menstruatie zat ik op 7+5. Maar eigen berekening ben ik nog niet zover. Later zag ze wat flikkeren en dat kon het hartje zijn. Nu gaan we donderdag as weer kijken, dan ben ik 8+3. Een week vol spanning. Hopelijk Dan wat meer te zien