14 Reacties

5 jaar geleden

Of is er in bergen op zoom of Roosendaal ook zoiets?

5 jaar geleden

Ik ben bij pretecho in Oudenbosch geweest, zelfde organisatie. Was heel goed, partner mocht mee. Kregen extra foto’s mee ook nog.

5 jaar geleden

Ik ga volgende week woensdag naar Babylook in Roosendaal. Dat zit bij het Bravis ziekenhuis. Ik heb nog geen ervaring aangezien dit mijn eerste kindje is :) tot nu toe mag mijn partner gewoon mee en krijg ik ook foto’s mee.

5 jaar geleden

Ik vorige week geweest! Super 👌👌

5 jaar geleden

Reactie op kirby

Ik ben bij pretecho in Oudenbosch geweest, zelfde organisatie. Was heel goe ...
Dat is niet dezelfde organisatie, dat is pretecho & zo

5 jaar geleden

Ik ben daar net vanavond geweest. Hee goede apparatuur en leuke vrouw die de echo maakt. Heeft ook even een 3D beeld laten zien, terwijl ik een “korte 2D echo” had geboekt. Mijn 2 kinderen (7 en 9 jaar) mochten mee ondanks het verzoek om met maar 2 personen te komen. Ik had van tevoren even gebeld om te vragen hoe we dat konden regelen en het was geen enkel probleem.

5 jaar geleden

Reactie op Suuz3

Ik ben daar net vanavond geweest. Hee goede apparatuur en leuke vrouw die d ...
Dat is gaaf dat je kinderen mee mochten! Ik zou dat ook erg leuk en bijzonder vinden als mijn 2 kids mee zouden kunnen/mogen. Zijn nog wel een stukje jonger.

5 jaar geleden

Die in Breda is wel goedkoper dan die andere opties. Ik heb haar gemaild om te vragen hoe het met tweelingen zit

5 jaar geleden

Reactie op Jajasw

Dat is gaaf dat je kinderen mee mochten! Ik zou dat ook erg leuk en bijzond ...
Dat vonden wij ook het grote voordeel! Ze zijn zo blij met de zwangerschap en groot genoeg om het te begrijpen. We willen ze heel graag zoveel mogelijk erbij betrekken en daarvoor was deze ervaring echt fantastisch! Ze vonden het zo leuk om te horen dat ze een zusje krijgen 🥰💖

5 jaar geleden

Paar weken geleden geweest. Echt hele mooie echo’s. Rete scherp apparaat daar vind ik zelf. Deed ook stukjes 3D zonder dat we dat geboekt hadden en nam echt de tijd. :)

5 jaar geleden

ik ga vanavond naar Pretechoenzo in Breda voor de geslachtsbepaling. spannend!!

5 jaar geleden

Ik ben bij pretecho enzo geweest zit in Breda, Oudenbosch en Vlaardingen. Ik ben in Oudenbosch geweest erg tevreden. Wil later in de zwangerschap ook nog eens naar hen.

5 jaar geleden

Ik ben vanavond bij pretecho&zo in Breda geweest. Super lieve vrouw, nam echt de tijd terwijl we een korte 2D echo hadden geboekt. Ze liet zelfs nog even de 3D beelden zien! Ik kan dit iedereen aanraden!!

5 jaar geleden

Reactie op StephaniedeC

Ik ben vanavond bij pretecho&zo in Breda geweest. Super lieve vrouw, na ...
ja dat hadden wij ook! hele fijne echo gehad bij pretecho&zo